Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #106
    Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

    Na koken zijn die beesten echt wel kapot.

    Comment

    • vertrouwniemand
      Gandhi Ganjamaster
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2015
      • 482

      #107
      Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

      das netelgier van vorig jaar die staan in 5liter bussen, zijn die beestjes dan niet dood?
      Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
      °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #108
        Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

        Tekenen van overwatering zou ik zien, bladstelen strak omhoog en slap blad, ff gegoogled op cannabis overwaterd....

        image.jpeg
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • vertrouwniemand
          Gandhi Ganjamaster
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2015
          • 482

          #109
          Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

          thnx dat je me erop wijst, ik geef altijd teveel water en weet het zelf, moetk nog hard aan werken.
          Dank je.
          Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
          °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

          Comment

          • De Witte
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2013
            • 2133

            #110
            Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

            Je potten nog wat beter en meer wegen, ze zal nu wel een paar dagen zonder kunnen.

            Een dag of drie, dan je pot eens opheffen en als ze licht weegt kan je water geven. Ze staan wel lang stil zo, die drinken nu niets, helemaal bezopen. Je zal aan het blad wel zien of ze 'nuchter' is en dorst heeft, is een groot verschil.
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment

            • vertrouwniemand
              Gandhi Ganjamaster
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2015
              • 482

              #111
              Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

              ah daarmee, tof dat je dat zij want niemand zij er nooit iets van maar nu hebk door wat je bedoelt.
              heb is horen vallen dat je moet zien zolang de je blaadjes zelf naar boven staan geen water geven want dan zijn ze gelukkig, maar ik deet dat nie omdat ik dacht zo een grote 40liter potten
              en daarom geef ik daglijks 300-500ml water per plant.
              Maar ik ga nu geen water geven tot vrijdag en dan zie ik hoe men bladeren dan staan en zal er dan eens fotos van posten en kunnen we verder spreken en zien.

              Echt dikke merci man!
              Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
              °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

              Comment

              • vertrouwniemand
                Gandhi Ganjamaster
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2015
                • 482

                #112
                Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                Nu hebk het gevonden in de instellingen van de camera. Foto's zonder HPS.

                Nu dag 1 geen water geven.






                DSC09592.jpgDSC09621.jpgDSC09620.jpgDSC09619.jpgDSC09617.jpgDSC09616.jpgDSC09615.jpgDSC09613.jpgDSC09604.jpgDSC09622.jpgDSC09624.jpgDSC09628.jpgDSC09629.jpgDSC09630.jpgDSC09631.jpgDSC09632.jpgDSC09633.jpgDSC09640.jpgDSC09623.jpgDSC09641.jpgDSC09644.jpgDSC09646.jpg
                Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                Comment

                • Faach Viechuur
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2015
                  • 882

                  #113
                  Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                  Volgens mij komen die er weer helemaal boven op. Niks aan het handje volgens mij.

                  Ziet er in ieder geval mooi uit, hoever ben je?

                  Comment

                  • vertrouwniemand
                    Gandhi Ganjamaster
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jun 2015
                    • 482

                    #114
                    Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                    Ik denk het ook wel faach, ik zit nu op 3weken en 3 dagen bloei.
                    5oktober begint week 4 bloei.

                    Thnx faach, ik doe men best
                    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                    °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #115
                      Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                      Ik zie nog steeds gele planten?

                      Je kan ook vlak voordat het licht aan gaat of vlak nadat het licht uitgaat foto's maken.

                      Maar je planten staan er zover ik zie, erg mooi bij.

                      Wel de droge blaadjes die zijn afgevallen van de aarde afhalen, dit kan gaan schimmelen door het wateren.

                      Hoe is je temp en lv ?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • vertrouwniemand
                        Gandhi Ganjamaster
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jun 2015
                        • 482

                        #116
                        Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                        DSC09739.jpgDSC09742.jpgDSC09745.jpgDSC09750.jpgDSC09756.jpg

                        Dag 2 zonder water.
                        Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                        °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                        Comment

                        • vertrouwniemand
                          Gandhi Ganjamaster
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jun 2015
                          • 482

                          #117
                          Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                          Update Zonder HPS.


                          Enkele foto's


                          DSC09845.jpgDSC09846.jpgDSC09859.jpgDSC09860.jpgDSC09863.jpgDSC09870.jpgDSC09884.jpgDSC09886.jpgDSC09895.jpg





                          DSC09882.jpgDSC09880.jpgDSC09879.jpgDSC09878.jpgDSC09889.jpgDSC09848.jpgDSC09851.jpgDSC09853.jpgDSC09865.jpgDSC09866.jpgDSC09868.jpgDSC09876.jpg


                          Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                          °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #118
                            Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                            Je voorste plant lijkt enorme honger te krijgen ? Of is het een blokkade door te natte grond ? Achterin ziet het er mooi groen uit. Lekker veel topjes voor 3 planten
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • vertrouwniemand
                              Gandhi Ganjamaster
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jun 2015
                              • 482

                              #119
                              Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                              Update

                              Bij 1 van men planten beginnen de bruine haartje toe te nemen.

                              DSC09947.jpgDSC09950.jpgDSC09953.jpgDSC09955.jpgDSC09956.jpgDSC09959.jpgDSC09962.jpgDSC09965.jpg

                              Ben zelf heel benieuwd wanner deze zal klaar zijn, ik bekijk deze nu elke dag met men microscoop om te zien of de trichomen al Melkachtige zijn.
                              Ze vertonen nog een heldere kleur dus nog niet klaar.
                              Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                              °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #120
                                Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                                Op de foto's van 13 september de eerste prille bloei, dit weekend zitten ze aan 4 weken bloei dus.
                                Dan moeten ze nog minstens vier weken, het is te vroeg om trichomen te bekijken nu.

                                Enig idee waar het mg probleempje bij die ene gele vandaan komt ?

                                Stam splijten of de laatste dagen donker zetten heb ik nog nooit voordeel van gezien, alleen maar nadelen.
                                Wel een super mooi droognetje !

                                Hou ze gezond!
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...