Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vertrouwniemand
    Gandhi Ganjamaster
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2015
    • 482

    #91
    Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

    Hoi LR2,

    heb het 1x gebruikt voor ze in de tent stonden , met een plantenspuit de bladeren goed beneveld omdat men planten van buiten naar binnen gingen,
    volgende kweek ga ik men tent zuiver maken en rechtstreekt in men tent beginnen kweken dus zal ik het niet meer nodig hebben, maar wel een intresant stukje over olie!
    Ga ik zeker over opzoeken.....




    Grtz V.N.
    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
    °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #92
      Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

      De exposure guidelines voor algemene 'pyrethrinen' duiden dat er 0.04mg per dag maximaal ingenomen mag worden.
      Even snel omgerekend mag je dus 0.4mL per rookbaar topje spuiten. Dat zijn ongeveer 10 kleine druppels. En dan zit je aan het maximale wat geadviseerd wordt.

      Als ik mijn jongste planten besproei, dan spreek ik al gauw over 30-40ml per plant. Dat dus is 100x teveel.

      Ik laat dan even de afbraaktijd/oxidatie/vergaan van de moleculen buiten beschouwing. Zo'n chemicus ben ik dan ook weer niet..
      Blijkbaar is het mega giftig voor katten. Dat is wel opmerkelijke info, aangezien hier veel kattenbezitters klagen dat hun katten knabbelen aan hun blaadjes.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • vertrouwniemand
        Gandhi Ganjamaster
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2015
        • 482

        #93
        Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

        Dames in bloei

        DSC08748.jpgDSC08754.jpgDSC08756.jpgDSC08758.jpgDSC08760.jpgDSC08761.jpgDSC08762.jpgDSC08763.jpg

        Voor zover lamp +40cm boven dames dus komt goed vind ik



        Groeten VertrouwNiemand
        Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
        °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

        Comment

        • vertrouwniemand
          Gandhi Ganjamaster
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2015
          • 482

          #94
          Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

          Ochtend stond heeft goud in de mond 09:00u hihi

          DSC08781.jpg


          Up To Date. HAHaaaaa

          één grote wildernis van lekkersss.....

          Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
          °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #95
            Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

            Kan ik mijn stoeltje nog aanschuiven ?
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • vertrouwniemand
              Gandhi Ganjamaster
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2015
              • 482

              #96
              Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

              Zeker weten, ik kan ff een bank'je neezetten voor jou een iets lekkers om te drinken

              Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
              °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

              Comment

              • vertrouwniemand
                Gandhi Ganjamaster
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2015
                • 482

                #97
                Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                Tirippel........Trappel.........Knuisje....Wat Gebeurd Er In Mijn Huisje
                DSC08962.jpgDSC08965.jpgDSC08964.jpgDSC08967.jpgDSC08954.jpg

                Gaat Lekker zijn gangetje.
                Ik heb Mijn lamp zo hoog mogelijk gehangen en één 15watt clips ventilatortje bij gehangen omdat de achterste 2 dames het meer naar hun zin hadden dan de dame vooraan omdat er naar mijn gevoel niet genoeg ventilatie was bij de dame vooraan

                En we zoen wel, controleer x per dag men tentje dus kkan zien hoe het evolueerd e




                Groetjes VertrouwNiemand
                Attached Files
                Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #98
                  Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                  Hoe hoog is zo hoog mogelijk ?
                  Stelregel is bij 400 w 40 cm boven je planten, bij 600w 60 cm boven je planten.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • vertrouwniemand
                    Gandhi Ganjamaster
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jun 2015
                    • 482

                    #99
                    Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                    Hoi,

                    Hier nog even één update van men 3 dames die 28-09-2015 hun 3de week bloei in gaan.
                    Enkele Foto's....

                    DSC09259.jpgDSC09271.jpgDSC09270.jpgDSC09267.jpgDSC09266.jpgDSC09264.jpgDSC09263.jpgDSC09261.jpgDSC09260.jpgDSC09276.jpgDSC09283.jpgDSC09281.jpgDSC09278.jpgDSC09286.jpgDSC09287.jpgDSC09291.jpgDSC09294.jpg


                    Mooie toppen aan het vormen voor maar 3 planten en zeker geen gebrek aan thc kristallen
                    Bekijk die kristallen eens op de bladeren en takjes Hmmmm Zal leuk zijn om dat knipafval te kunnen verwerken naar een lekker stukje hasj
                    Alles ziet er bij mijn weten redelijk goed uit denk ik ????????

                    Tips en ervaringen ?????? ALTIJD WELKOM ???


                    Groeten VertrouwNiemand.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                    Hoe hoog is zo hoog mogelijk ?
                    Stelregel is bij 400 w 40 cm boven je planten, bij 600w 60 cm boven je planten.

                    Ik heb mijn lamp dan toch maar gewoon terug op 40cm van de planten gehangen, dat is ook zo aangewezen dus kga dat gewn volgen
                    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                    °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #100
                      Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                      Lieverd in regen water zitten ook heel kleine beestjes zou je niet beter voor binnen gewoon kraan water nemen?
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • vertrouwniemand
                        Gandhi Ganjamaster
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jun 2015
                        • 482

                        #101
                        Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                        tja je zegt er al zo iet, ma ik weet het niet goed.

                        Heb mij wel al iets leuks gekocht voor men opbrengst deftig te kunnen drogen, knippen en
                        paperbus steenwolpluggen voor de volgende kw.

                        DSC09300.jpgDSC09303.jpg
                        Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                        °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                        Comment

                        • vertrouwniemand
                          Gandhi Ganjamaster
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jun 2015
                          • 482

                          #102
                          Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.




                          Update.

                          DSC09415.jpgDSC09361.jpgDSC09419.jpgDSC09421.jpg



                          DSC09385.jpgDSC09384.jpgDSC09392.jpg


                          DSC09407.jpgDSC09406.jpgDSC09403.jpgDSC09399.jpgDSC09394.jpg
                          DSC09371.jpgDSC09366.jpgDSC09364.jpgDSC09362.jpgDSC09412.jpg


                          Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                          °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #103
                            Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                            Ze staan er mooi bij VN ! Kan je eens wat foto's zonder HPS maken ?
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • vertrouwniemand
                              Gandhi Ganjamaster
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jun 2015
                              • 482

                              #104
                              Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                              Ik wil wel maar weet niet hoe dat ik dat moet doen?
                              Ja ik vind dat ze mooi komen, en heb gisteren alles goed bekeken met loop voor spint of luizen en ik zie niks.
                              Ik heb ze voor de zekerheid beetje verdunde netelgier gegeven dus hopelijk hebben geene nest op men dames dan ben ik blij
                              Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                              °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #105
                                Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                                Je gebruik Netelgier bij Binnen planten ? en dan ook nog is bij planten die nog geen problemen hebben
                                Netel gier buiten gemaakt daar komen beestjes in en die heb jij nu in jou tent uit gestrooid das niet echt slim
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...