Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

    Pk13-14 2w zal een ferm hoest weedje worden. Beter gebruik je het helemaal niet
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #77
      Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

      Maar van die 2 weken gewn 1x per week bij geven das 2x op 2weken is da teveeeel???
      Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

      Comment


        #78
        Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

        nee asl je da gwn ne keer meegeeft is da voldoende maar das ni teveel nee maar ni bij elke water beurt he

        Comment


          #79
          Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

          Awel ja, ik was nie van zin da elke keer te doen ze om de 2x dan ofzo, das just nog iets dak goe moe bekijken eerst
          Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

          Comment


            #80
            Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

            ja ik gebruikte hem laatst niet meer en geen probs ondervonden .

            na de eerste kweek zul je wel meer feeling krijgen voor die voeding de eerste keer ga je meestal overvoeden maatje maar daar leer je weer uit .

            maar ja wat thugz zegt . hellemaal nie tis wrsl nog het beste! en het is meer bio

            Comment


              #81
              Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

              Je hoeft niet over te voeden de eerste ronde, als je dat schema niet aanhoud kom je al een eind.
              Dat schema is uiteraard commercieel ingesteld: ze willen zo veel mogelijk verkopen. Beging met de helft minder dan wat de fabrikant adviseert, zie je tekorten kun je wat meer geven.

              Daarbij vraagt elke plant een andere dosis, dus als je het echt goed wilt doen zul je elke pot moeten meten op haar waardes en daar je voedingen op afstemmen.

              Comment


                #82
                Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                Hoi Iemand U.D.B.

                Nee hoor dat doe ik zeker niet, ik geef altijd ietsje minder dan voorgeschreven alsk men voeding afmaak, maar ik heb gewn gelezen dat je tussen week 4-6
                Zeker pk 13-14 moet bij geven maar ik veronderstel dat er eigelijk genoeg in men plagron voeding zit e de Alga Bloom , green sensation.

                Thnx voor te reageren alle ervaringen zijn welkom



                Grtz V.N

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Hoi,


                Ik heb nog een *kleine* aanpassing gedaan.

                Ik heb op zolder, een verluchtings buis gestoken die van buiten uit naar binnen richting de inkomende luchtinlaat tent gaat.
                Ik dacht dat kan niet slecht zijn he?

                DSC08361.jpgDSC08364.jpg

                Buis voor buiten lucht *simpel*



                Grtz V.N.
                Attached Files
                Last edited by vertrouwniemand; 14 September 2015, 22:52.
                Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                Comment


                  #83
                  Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                  Hoi VN,

                  Even terugkomen op je post #72.

                  Zou die Pk afraden, heb t geprobeerd en doe mij niet veel plezier, je kan een booster proberen zal wat beter doen.

                  Niet die fanleafs knippen met een schaar, gewoon laten zitten geld voor alle bladeren eigenlijk die vallen er vanzelf af.

                  Afbloeien op 12/12, overschakelen naar 14 lijkt me niet prettig.

                  Dat splitten kan je es proberen, neem een plant buiten om t es uit te proberen.

                  Je bloeivoeding kan je opbouwen week 3/4.

                  Veel geluk met je nieuwe tent en maak er wat van .


                  Hippie .
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    #84
                    Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                    Hoi De Oerhippie


                    Ah oke, ik slaag het ff op in men achterhoofd
                    Booster check.
                    Bladeren laten hangen check.
                    Afbloeien zal ik ook maar checken op 12/12 voor men eerste kweekje

                    Splitten ga ik doen zolas je zegt dus check

                    Dank je Hippie en ik ga men uiterste best doen voor een goede kweek.

                    Thnx voor je info man!



                    VN
                    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                    Comment


                      #85
                      Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                      Hoi iedereen


                      *Update van men 3 buiten plantje die ik binnen in men nieuw tentje afbloei*
                      Ik heb nog enkele foto'tje van mijn dames die in hun bloei fase zitten.
                      Het spijt me van het licht van de bloeilamp, maar ik kan anders geen foto's nemen



                      DSC08420.jpgDSC08440.jpgDSC08443.jpgDSC08424.jpg
                      Men dames doen het goed naar mening.



                      DSC08426.jpgDSC08430.jpgDSC08431.jpgDSC08432.jpg
                      Bloemetjes krijgen het naar hun zin




                      DSC08447.jpgDSC08449.jpgDSC08428.jpg
                      Ik heb mijn lamp op 40cm hoog van mijn dames gehangen de zondag 4 dagen geleden en ik heb mijn lamp nog niet hoger gehangen,
                      omdat ik gelezen heb dat als je u lamp tehoog hangt dat de toppen zouden kunnen strekken???
                      Iemand dat mij daar kan in bijstaan aub?
                      De lamp hangt nu momenteel nog 30cm van de linker achter plant, maar wat is het beste om te doen momenteel met mijn hoogte van de lamp???
                      Altijd zien dat deze op 40 hoogte hangt of kan het geen erg als ze op 30cm blijf aanhouden???
                      Morgen ga ik wel mijn andere 2 planten terug op hoogte zetten met de linker achterplant die rededlijk sneller gaat dan de ander 2 dames.




                      DSC08456.jpgDSC08454.jpgDSC08461.jpgDSC08459.jpg
                      Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                      Comment


                        #86
                        Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                        Hoi VN,

                        Kijk voortaan goed als je buitenplanten in je tent zet op beestjes, van luizen tot spint zal je niet vrolijk van worden.
                        Check ze alsnog even na, kijk vooral ook goed onder je blad waar je t kan waarnemen.

                        Je lamp kan je laten hangen op 40 cm, de bloei is reeds bezig en je planten kunnen nog enigzins wat doorgroeien.

                        Je klok kan je afstemmen op 19.00 aan en 07.00 uit (nachttarief).

                        Je kan een ph meter aan schaffen, die geeft exact de waarde aan van je water, met wat ph- kan je je water op goede waarde krijgen.
                        Meningen verschillen daarover.
                        Zo kan je een emmer aanmaken en direct geven naar behoefte.

                        Veel plezier en doe zo verders!


                        Hippie .
                        Last edited by de oerhippie; 17 September 2015, 11:56.
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          #87
                          Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                          Hoi Hippie,


                          Ik heb een hele boel bladeren gecheckt en ik zie echt niks van beestjes hoor, maar toen ze buiten stonden hebk altijd slakken korrel tegen stammen gelegt en 1 x bespoten met bio-pyretrex garden
                          Dus ik weet niet of dat kwaat kon?

                          Maar ik heb de lamp terug op 40 cm gehangen en de planten allemaal op gelijke hoogte gezet.
                          Maar je verteld van om mijn klok af te stemmen op nacht tarief?
                          Ik werk sinds de bloei van 08:55u smorgens gaat de lamp aan tot 20:55u dus hoe bedoel je met afstemmen van 19u naar 07:00u????


                          VN
                          Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                          Comment


                            #88
                            Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                            Ho VN,

                            Lijkt me geen kwaad te doen, is bestrijdingsmiddel tegen beestjes.

                            Je lamp aan om 19.00 aan en om 07.00 uit betaal je enkel wat minder, dat bedoel ik met nacht tarief .

                            Hippie .
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment


                              #89
                              Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                              Dacht ik ook, want ja ik wist dat het een gevaar was voor beestjes maar heb tijdig in gegrepen dus denk dat ik goed zit

                              Ja maar dat had ik in het begin moeten doen he, maja is goed voor volgende kweekje e haha



                              Grtz VN.
                              Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                              Comment


                                #90
                                Re: Mijn eerste wietkweek 3 Zaadjes A.M.S.

                                Pyrethrine heeft hier een epileptisch huisdier opgeleverd.
                                Die heb ik in de ban gedaan.
                                Niet alleen omdat het beestje epileptisch is geworden, maar ook omdat spint en trips razendsnel resistent worden. Het middel werkt pas effectief als je de planten volledig onder dompelt, en dan meteen ALLE planten in huis. Anders krijg je dus resistentie..
                                Hoe ver de schade door pyrthrine bij mensen kan oplopen, dat weet ik niet. Maar dat ga ik straks eens uitzoeken, wel interessante stof.

                                Neemolie wordt daarentegen al zo'n 400 jaar gegeten en gebruikt in de Indiase keuken. Ik denk dat je daar de volgende keer beter mee af bent.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X