Hulp aub!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rookie1984
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2015
    • 8

    #1

    Hulp aub!!!

    Korting op 420shop
    14360354188321669517418.jpg

    Iemand enig idee wat hier verkeerd is?
    Ben beginnend kweker. De eerste weken geen problemen gehad en nu beginnen grootste bladeren geel te worden.
    ph is altijd rond de 6. Geef om de 2 dagen voeding. Alga grow. Staat normaal in serre maar laatste dagen buiten gezet omdat het zo warm is.
    zou leuk zijn als iemand weet wat er mis is.
    grz
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4719

    #2
    Re: Hulp aub!!!

    Is dat een serre achter glas?
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment

    • Rookie1984
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jul 2015
      • 8

      #3
      Re: Hulp aub!!!

      Nee gewoon een koepelserre met plastieken overtrek... groene PE cover...

      Comment

      • Greyvol
        Amazing Grower
        420 MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 4719

        #4
        Re: Hulp aub!!!

        Denk dat dat ook uv en een boel zonnestralen tegen houdt. Nu heeftz eeven de volle lading gekregen?? Kweet ook niet, probeer beetje mee te denken. Ben ook beginner en zet de plantjes eerst een week in de schaduw voordat ze naar buiten mogen.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment

        • Rookie1984
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Jul 2015
          • 8

          #5
          Re: Hulp aub!!!

          Nee heb ze pas buiten gezet toen de bladeren al geel waren.. eerste weken in serre was ze heel goed gegroeid. Nu laatste week gele bladeren beginnen krijgen. Dacht mss dat het te warm was in serre dus nu even buiten gezet ..

          Comment

          • Greyvol
            Amazing Grower
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 4719

            #6
            Re: Hulp aub!!!

            Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!


            Heb je hier al gekeken? Hoeveel voeding geef je? Op wat voor grond etc?
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment

            • Greyvol
              Amazing Grower
              420 MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 4719

              #7
              Re: Hulp aub!!!

              En, kom je eruit?

              Denk hetzelfde wat ik pas geleden nog gehad heb
              Bij mij was het te weinig voeding.

              Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol
              De SM tweede batch heeft een tekort,
              [ATTACH=CONFIG]258795[/ATTACH]
              Hier zie je de roestvlekjes en geel wegtrekken
              [ATTACH=CONFIG]258796[/ATTACH]
              Deze staat ernaast, zelfde voeding bac groei 1 liter per dag 1,0 ml (net iets meer als 300 cc pp)
              [ATTACH=CONFIG]258797[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]258798[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]258799[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]258800[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]258801[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]258802[/ATTACH]
              Weet niet zo goed welke dit nu is, lijkt op N maar die vlekken is meer P
              [ATTACH=CONFIG]258803[/ATTACH]
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment

              • Rookie1984
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Jul 2015
                • 8

                #8
                Re: Hulp aub!!!

                Ja ik weet niet als het te weinig voeding is of teveel voeding... maar teveel kan volgens mij niet. Om de 2 dagen gegeven dus...
                fel bedankt voor de hulp al..

                Comment

                • Greyvol
                  Amazing Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Dec 2014
                  • 4719

                  #9
                  Re: Hulp aub!!!

                  Graag gedaan hoor, kwam me bekend voor. Heb zelf de voeding verdubbled en ging toen prima. Ik heb ook wel een soortje wat flink wat voeding lust.
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

                  Comment

                  • Droned
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2015
                    • 208

                    #10
                    Re: Hulp aub!!!

                    volgens mij wordt die zwarte pot té warm?
                    A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                    Comment

                    • amazing
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2014
                      • 1699

                      #11
                      Re: Hulp aub!!!

                      ik zou de voeding op hetzelfde houden maar meer water geven.

                      Comment

                      • Rookie1984
                        Stekje
                        Nieuw Lid
                        • Jul 2015
                        • 8

                        #12
                        Re: Hulp aub!!!

                        Ok zal eens proberen... heel veel dank

                        Comment

                        • BRR
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2013
                          • 83

                          #13
                          Re: Hulp aub!!!

                          Ik zou de plant ook gewoon lekker buiten laten staan, word ze alleen maar sterker van
                          Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

                          Comment

                          • LR2
                            Mother of all Growers
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 8552

                            #14
                            Re: Hulp aub!!!

                            Ik heb precies dezelfde potten.. Op dit formaat begint het gezeik met allerlei problemen, omdat de pot volgeworteld zit.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            • FlintStoned
                              Banned
                              • Oct 2012
                              • 5580

                              #15
                              Re: Hulp aub!!!

                              Lijkt Stikstof te missen. Pot geheel volgeworteld zou eens goed kunnen.

                              Comment

                              Bezig...