Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help !! geel blad maar weet het ff niet meer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

help !! geel blad maar weet het ff niet meer

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,
    Ben net nieuw hier en heb al veel over gelezen hier maar weet echt ff niet meer wat nu te doen misschien ook te bang om het fout te doen en het helemaal te verprutsen en dat zou toch zonde zijn ging net zo lekker
    Ten eerste ik heb ze in allmix staan en gebruik de lijn van biobizz grow ,bloom,en topmax in de groei fase ook fishmix als bladspray en als vervanging voor grow.
    Nu sinds 1 1/2 week zet ik ze op 12/12 en gingen ze mooi de bloei in maar nu sinds 3 dagen begint er veel blad te ontstaan
    Vooral de grotere bladen in het midden eerst 1 tje maar worden nu steeds meer en uiteindelijk helemaal licht geel denk zelf aan stikstof tekort gezien de info die ik heb gelezen maar geen idee hoe ik dat oplos met de voeding van biobizz hou me precies aan het voedings schema van biobizz maar toch gaat het niet lekker nu zal ff wat foto's bijvoegen en hoop dat jullie mij kunnen helpen

Thnx alvast vrg 1436258422037.jpg1436258454522.jpg

Re: help !! geel blad maar weet het ff niet meer

kijk bij bladproblemen oplosser die vind je hier op het forum..

beetje zoekwerk en je komt een heel eind

u plantjes zien er goed uit dus ik zou u niet teveel zorgen maken

grtz dieseltj

Comment

Kijk voor bladproblemen het volgende topic eerst even door:
      Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!
      God was never on your side..

Comment

Comment

mss handig om te weten

De Domeinnaam rug-a-pien.be wordt nog niet gebruikt en is te koop voor 25,00 euro. Heeft u interesse om deze mooie domeinnaam van ons over te nemen?

Comment

He thNx voor de antwoorden ga het ff aanzien en de fishmix ook maar ff laten dan denk ook dat ze misschien toch iets te nat stonden dus laat ze ff bijkomen hou jullie op de hoogte !!

Vrg

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Jo ga ik morgen gelijk ff doen maar denk dat ze dan al wel beetje zijn bijgekomen maar wie weet

Comment

1436338990629.jpg1436339028637.jpg1436339064657.jpgHierbij even een foto van de grond en hoe ze er nu bij staan heb ze trouwens gister en vandaag nog geen water of voeding meer gegeven wat vinden jullie ervan zie ook meer roodverkleuring in de stammetjes
                  Vrg.

Comment

Misschien minder met je handen aan je planten zitten en je is niet zo druk maken planten staan er goed bij Rode verkleuring kan ook komen door grote Temperatuur veranderingen
                    BV van 40 graden in eens naar 18

Comment

Haha Jah dat is hier in nl wel is het geval thnx voor de geruststelling. Gaan we gewoon lekker door blijf wel wat foto's posten zo nu en dan 👍

Verstuurd vanaf mijn HTC One mini met Tapatalk

Comment

QNQ185.jpgQNQ187.jpgQNQ190.jpgQNQ189.jpg
                        QNQ186.jpgQNQ188.jpg

(dit zijn oude flessen, maar de inhoud is hetzelfde gebleven bij de nieuwe verpakking)

Wat zijn dat voor zwarte stippen op de wanden/vloer ?
                        Paarse bladsteeltjes wijst op stress, dat kan veel oorzaken hebben, als je een blad even heen en weer schud, wordt de steel al paars.

Ze staan ook in vrij kleine potjes, voor zulke grote planten.
                        Zitten die potten niet gewoon helemaal volgeworteld ?

Is het nou buiten- of binnenkweek ?

En als laatste nog maar eens : De helpdesk, waar men alle bladproblemen, beestjes en ziektes post (normaal gesproken)
                        Jammer dat je daar je topic niet hebt geplaatst, nu verdwijnt mijn geniale post weer in het beginnerstopic.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

he tnhx voor de info QnQ die zwarte stippen zitten in de piepschuim platen verwerkt.
                          eingenlijk buitenkweek maar zet ze snachts donker om de 12 uur en op dagen zoals deze is het zo donker en bewolkt met veel regen dan heb ik een paat tl's hangen in de goede kleur voor de bloei.
                          potjes zijn mis wel iets aan de kleine kant idd weet niet of de wortels het probleem zijn? is daar nu eventueel nog wat aan te doen dan?

en ver de plek van het topic las in de regels dat ik als beginner hier al mn vragen moest posten of heb ik het nu verkeerd begrepen?
                          in iedergeval thnx voor de info !!
                          grtz

Comment

Planten van buiten naar binnen verhuizen dat is stress zie je buiten planten ook naar binnen rennen als er een dagje minder zon buiten is ???

Comment

Jah dat is ook zo natuurlijk maar is naar binnen zetten om ze te verduisteren minder erg dan want ze ze niet midden op de dag naar binnen ofzo maar toen ze eigenlijk naar buiten moesten was het zulk k weer dat ik dacht laat ze maar lekker staan dan

Verstuurd vanaf mijn HTC One mini met Tapatalk

Comment

Bezig...
                              X