Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ultieme beginner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: Ultieme beginner

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Ultieme beginner

    Kortom: je wilt een mooi plantje, en de opbrengst maakt niet zoveel uit.

    Hier is het duwtje in je rug, en eigenlijk alle instructies die je nodig hebt: koop een zak potgrond en potten van tenminste 9L. Prop daar je zaadjes in op 1.5cm diepte met het spitse puntje naar boven. Gietertje water eroverheen.
    Zet ze buiten op je balkon (eventueel met wat gaas tegen de vogels). En dan wachten.. Vooral dat wachten. Niet te vaak kijken. En niet meteen moord en brand schreeuwen als je iets geks ziet: merendeel van de 'bladproblemen' zijn geen probleem. Zorg alleen dat je pot niet te nat blijft, laat die indrogen tot op 8cm diepte (wijsvingerdiepte) voordat je opnieuw water geeft.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Ultieme beginner

      11733472_924294217633960_548676922_n.jpg

      wat mag ik niet doen in deze fase van de groei ben een beetje in het donker aan het tasten

      Comment


        #4
        Re: Ultieme beginner

        Wat je NIET mag doen? .....is je geduld verliezen.
        Zoals LR2 al schrijft is het vooral wachten, wachten, wachten.....tot het straks september is of misschien wel oktober...en als je tussendoor af en toe wat water geeft en een grotere pot voor je plantje koopt. Dan komt het vast wel goed.
        Succes met je kweek.

        Comment


          #5
          Re: Ultieme beginner

          met het wachten heb ik al veel bereikt Ronthebudman 11733385_925708170825898_2007727435_n.jpg

          Comment


            #6
            Re: Ultieme beginner

            echt top dit forum :p nu nog een vraagje, mijn plant is sinds vorige maand al goed gegroeid maar nu weet ik niet wanneer ze ongeveer rijp is ;s
            11857504_945358492194199_370145774_n.jpg

            Comment


              #7
              Re: Ultieme beginner

              Nog langer niet! Zoek op google maar wat info over trichomes.

              Comment

              Bezig...
              X