Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blumat en van beneden wateren.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blumat en van beneden wateren.

    Korting op 420shop
    Hi guys!
    Ik wil een kleine test beginnen met een blumat probeerset, maar heb nog niet genoeg vertrouwen met het product dat ik meteen alles aan mekaar ga hangen. Bij deze heb ik zo 5 plumat pluggen en enkele potjes die in een waterdichte bak staan. De rest wil ik van onder bewateren. Zou het handiger zijn als ik de blumat voorziene potjes in nog een andere pot zet? Anders denk ik dat ze langs 2 kanten bewaterd worden of ik kan de blumat nooit afstellen omdat het water al van beneden komt. Die bloemen staan dan ook enkele cm's hoger dan de rest. Iemand hier een andere mening over?

    #2
    Re: blumat en van beneden wateren.

    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #3
      Re: blumat en van beneden wateren.

      Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
      Nou, het staat nu nog klaar voor de overzet. Wil de afwegingen eerst even doen dus ik heb alleen de theorie.

      Comment


        #4
        Re: blumat en van beneden wateren.

        Ik snap de theorie niet..
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: blumat en van beneden wateren.

          Nou. Alles op dezelfde pot. Blumatjes in 5. Ook de blumat potten trekken water van beneden dan. Dus beetje jammer van de blumat. Volgens mij heb ik mijn eigen vraag nu zelf al beantwoord..

          Comment


            #6
            Re: blumat en van beneden wateren.

            Oorspronkelijk geplaatst door LeJann View Post
            Hi guys!
            Ik wil een kleine test beginnen met een blumat probeerset, maar heb nog niet genoeg vertrouwen met het product dat ik meteen alles aan mekaar ga hangen. Bij deze heb ik zo 5 plumat pluggen en enkele potjes die in een waterdichte bak staan.
            Je hebt de pluggen in een bak staan, en enkele potjes ook.
            Oorspronkelijk geplaatst door LeJann View Post
            De rest wil ik van onder bewateren. Zou het handiger zijn als ik de blumat voorziene potjes in nog een andere pot zet?
            Een pot, in een pot?
            Oorspronkelijk geplaatst door LeJann View Post
            Anders denk ik dat ze langs 2 kanten bewaterd worden of ik kan de blumat nooit afstellen omdat het water al van beneden komt. Die bloemen staan dan ook enkele cm's hoger dan de rest. Iemand hier een andere mening over?
            Je blumat geeft van boven, en zelf geef je van beneden? Waarom dan nog een blumat systeem?

            Nou. Alles op dezelfde pot. Blumatjes in 5. Ook de blumat potten trekken water van beneden dan. Dus beetje jammer van de blumat. Volgens mij heb ik mijn eigen vraag nu zelf al beantwoord..
            Als ik het goed begrijp hebben ze nu allemaal dezelfde pot. Ok. Zo te lezen wil je op twee verschillende manieren watergeven, tegelijkertijd.. Dat is vrij onhandig ja.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: blumat en van beneden wateren.

              Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
              Je hebt de pluggen in een bak staan, en enkele potjes ook.

              Een pot, in een pot?

              Je blumat geeft van boven, en zelf geef je van beneden? Waarom dan nog een blumat systeem?


              Als ik het goed begrijp hebben ze nu allemaal dezelfde pot. Ok. Zo te lezen wil je op twee verschillende manieren watergeven, tegelijkertijd.. Dat is vrij onhandig ja.
              Ik wil de blumat testen maar er geen apart hokje voor maken. Heb er wat big ass soepborden onder gezet zodat ze niet kunnen meeslurpen van beneden.

              Comment

              Bezig...
              X