mannetje of vrouwtje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wesselleo
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2015
    • 7

    #1

    mannetje of vrouwtje

    Korting op 420shop
    Beste mensen. Help mij mij aub met de geslachtsbepaling! Zie fotos
    Attached Files
  • jeroenkirsten
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2014
    • 50

    #2
    Re: mannetje of vrouwtje

    Denk een mannelijke plant

    Comment

    • Eclecticon
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 2073

      #3
      Re: mannetje of vrouwtje

      Hoeveel planten zijn dit?
      Baas in eigen brein.

      Comment

      • bassie007
        Expert Stoner
        • Aug 2014
        • 80

        #4
        Re: mannetje of vrouwtje

        Vrouwjte. Wat voor een soort is dit?

        Comment

        • wesselleo
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Jul 2015
          • 7

          #5
          Re: mannetje of vrouwtje

          Als het goed is is dit een speciaal gekweekte overwegend indica met een hoog cbd gehalte. De moederplant had uit overlevingsdrang een paar zaadjes aangemaakt. (Zou dus vrouwelijk moeten zijn?) Heb het zaadje gekregen van een koffieshop houder. Alle fotos betreffen dezelfde plant.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Indica met hoog cbd. Naamloos haha. Zaadje was heel licht van kleur zonder strepen. Qua vorm mooi. Beetje aan de grote kant maar egaal en zonder vlekjes en strepen.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: mannetje of vrouwtje

            Het grote mannetje/vrouwtje topic.

            Als je dat door leest kun je zelf bepalen wat het is.
            Last edited by QnQ; 19 July 2015, 11:06.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • wesselleo
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Jul 2015
              • 7

              #7
              Re: mannetje of vrouwtje

              Ik heb al een vrij duidelijke mening. Maar ben op zoek naar objectieve constateringen van mensen die wellicht meer weten dan ik. Daarom hou ik hem ook voor mezelf. Want napraters heb ik niets aan. Ben op zoek naar expertise want hij valt niet binnen alle hokjes te plaatsen.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: mannetje of vrouwtje

                Je bent erg goed van vertrouwen, da's wel schattig.
                En misschien zit ik er wel helemaal naast en eigenlijk heb je niks aan mijn visie, maar ik sta anders in het leven.
                Ik heb geleerd respect te hebben voor iedereen die ik ontmoet, maar nooit zomaar iemand te vertrouwen.
                Respect gaat van 100 richting 0 en vertrouwen gaat van 0 naar 100.

                Scenario #2 :
                De medewerker van de coffeeshop had na het jointjes bouwen een hele berg zaden onderin z'n kistje liggen en vroeg de baas wat ermee te doen.
                Die zag wel mogelijkheden, maakt er een verhaaltje bij en doet die nu van de hand als speciaal zaad, alleen voor 'vrienden'.
                Jij een plantje, de coffeeshophouder is je beste maat en na de zomer, als de oogst toch 'n beetje tegenvalt zit je gewoon weer in die shop, want dat is zo'n toffe kerel.

                De zaden zijn van zelfbestuiving, logisch, want broodkwekers (waar de wiet vandaan komt in de shop) hebben geen mannen staan.
                Zelfbestuiving is niet uit overlevingsdrang, maar het maken van mannelijke bloemen zit in de genetica.
                De moeder was waarschijnlijk hermafrodiet. 80% van de zaden van een hermafrodiet zijn dat zelf ook.
                Maar je hebt ook 5-10 procent kans op een vrouwtje, dus wat geduld en je weet het.

                Anyhow, da's mijn ietwat paranoïde en gestoorde versie.
                Ja mag het verder vergeten en ik hoop met je mee dat het een superwijf wordt met een paar ons wiet eraan.
                Succes.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #9
                  Re: mannetje of vrouwtje

                  Mijn objectieve constatering is dat je eens moet googlen naar 'cannabis male female'. Als het dan nog niet duidelijk is, maak dan alsjeblieft wat foto's waarop degelijk de geslachtdelen te zien zijn.
                  Vooralsnog wijst alles op een mannelijke plant: ik zie geen haren, ik zie geen haren, ik zie geen calyxen, en boven alles: ik zie geen haren. Maar ik zie wel dingen die door zouden kunnen gaan als ballen.
                  Voor de rest wat Q zegt.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • wesselleo
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Jul 2015
                    • 7

                    #10
                    Re: mannetje of vrouwtje

                    Kijk daar heb ik wat aan. Qnq lang leve cynisme! Ik heb geen andere planten staan dus laat m staan. Ik ga ervan uit dat t mannetje is. Ik zie idd geen haren en alles lijkt op balvorming. Hoopte mss nog op een herma. Dank je qnq en lr2 voor jullie reactie. Jullie weten in ieder geval waar jullie over praten. Want laten we eerlijk zijn meeste mensen in de coffeeshops hoef je niets te vragen.

                    Comment

                    Bezig...