Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladproblemen j

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladproblemen j

    Korting op 420shop
    Beste groenteboeren, wie kan mij helpen. 50L spacie lightmix regenwater heel soms kraanwater,krijg me foto niet hierop��
    Last edited by BlackBandana; 19 July 2015, 17:24.

    #2
    Re: Bladproblemen j

    Hallo,

    In member introduction kun je je voorstellen.

    In FAQ's kun je vinden hoe het forum werkt, dus ook hoe je die foto ge-upload krijgt.

    En dit is ook nog een leuk/handig artikel.

    Groet!
    Balkon-kweek 2015

    Comment


      #3
      Re: Bladproblemen j

      Hartelijk dank!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Hier de foto's van mijn plantje,,.
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: Bladproblemen j

        Lastig te zeggen, ik zie niet echt een duidelijk probleem.. Ga nog een weekje door met wat je nu doet, en kijk of het uitbreidt.
        Goed, ze is wat licht van kleur, maar in zo'n grote pot lijkt me een stikstoftekort nogal ongewoon. Het kan ook door de soort komen.

        Die schade onderin komt misschien door wrijving, beweging, een stootje hier of daar, dat is vrij normaal buiten.

        Vooralsnog: geen probleem, totdat de plant het tegendeel bewijst.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Bladproblemen j

          Het is dat ik me zorgen maak omdat de punten van de nieuwe blaadjes bruin/dood zijn. Thanks voor de response LR2 !!!

          Comment


            #6
            Re: Bladproblemen j

            Hier de foto's van de bladeren in kwestie. Lijkt mij wel zorgelijk ivm de bloeiperiode.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Heb nog wat foto's geplaatst van de puntjes. Gr.
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: Bladproblemen j

              Laatste foto lijkt op zuigschade van trips. Op de andere fotos zie ik verbrande bladpunten. das van een eerdere overvoeding.

              Comment


                #8
                Re: Bladproblemen j

                Trips en bladluis had ik idd last van,ik heb 2a3x voeding gegeven canna groei A+B, kan ik niet gewoon de aarde verversen? Thanks voor de reactie Flint

                Comment


                  #9
                  Re: Bladproblemen j

                  Aarde verversen zal niet gaan die pot zal doorworteld zijn. Zonder flinke wortelschade krijg je die oude aarde er niet tussenuit. Verpotten in een flink grotere pot kan natuurlijk wel.

                  Comment

                  Bezig...
                  X