is het normaal dat me plant van onder geel blad krijgt

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wieriemaster
    Stoner
    Member
    • Jan 2013
    • 22

    #1

    is het normaal dat me plant van onder geel blad krijgt

    Korting op 420shop
    hallo me plantjes krijen onder een beetje geel blad ze staat al een poosje in de bloei is dit normaal
    of is er iets anders aan de hand
    Attached Files
  • De Witte
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 2133

    #2
    Re: is het normaal dat me plant van onder geel blad krijgt

    Mooi groot, maar de toppen lijken nogal fluffy.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment

    • Modest
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 1390

      #3
      Re: is het normaal dat me plant van onder geel blad krijgt

      Hehe, wat een struik! Maar op je foto zie ik het probleem niet echt...
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment

      • wieriemaster
        Stoner
        Member
        • Jan 2013
        • 22

        #4
        Re: is het normaal dat me plant van onder geel blad krijgt

        hallo ze is inderdaad mooi groot en er komen nu eindelijk kleine topjes in
        ik heb de gele bladeren er al af getrokken maar onder aan de plant worden de bladeren een beetje geel

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: is het normaal dat me plant van onder geel blad krijgt

          Zolang het allemaal een beetje is, dan maakt het niet uit..
          Blad laten hangen totdat het bruin wordt is wel verstandig, zo kan de plant er nog de laatste restjes uit trekken.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...