Blad probleem of ongedierte?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BooZzken
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Apr 2015
    • 14

    #1

    Blad probleem of ongedierte?

    Korting op 420shop
    Week 6 in bloeifase

    Plagron terra bloom + green sensation krijgen ze vanaf deze week. Maar vandaag heb ik toch iets opgemerkt, jammer genoeg wel al in een verdere fase? hieronder enkele pics..

    een ervaren kweker die mij kan helpen?

    IMG_0580.jpgIMG_0581.jpgIMG_0579.jpg

    bedankt alvast!
  • kishan007
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2015
    • 447

    #2
    Re: Blad probleem of ongedierte?

    Je kan de sluitingstijd van je camera verlagen en even spelen met de ISO. Dan kan je foto's maken zonder die vervelende strepen ik gok sluitingstijd 1/500 en ISO 200 of 1500.. suc6
    K-007
    Kishan's kijkdoosje

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: Blad probleem of ongedierte?

      Lijkt trips of spint schade maar op zoon gele , onder hps licht geknipte foto herkennen we maar weinig. Maak een foto net voor lamp aan of net na lamp uit zodat we de ware kleuren van het blad kunnen zien.

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Blad probleem of ongedierte?

        Ik zie ze gewoon op het blad zitten.. Dus dan lijkt het vrij duidelijk.
        Dit is een gevalletje trips. Maar misschien moeten anderen dat even bevestigen; ik blijk er niet zo goed in te zijn
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • ip20
          Big Bongmaster
          Nieuw Lid
          • Jun 2015
          • 369

          #5
          Re: Blad probleem of ongedierte?

          roofmijten er op loslaten toch?
          [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Blad probleem of ongedierte?

            Dat kan, maar roofmijten met de post, daar is het te koud voor. Je moet ze dan zelf halen..
            Neemolie blijkt goed te werken, dus ik denk dat mensen daar goed aan doen. Ruikt niet zo lekker vind ik zelf (aromat-geur) maar het werkt, en het is veilig.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • BooZzken
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Apr 2015
              • 14

              #7
              Re: Blad probleem of ongedierte?

              nieuwe foto's! zoals gevraagd.. de bladeren die geel zijn, daarvan is heel de plant al zo de rest is zo erg niet.. plant eruit halen?

              IMG_0591.jpgIMG_0592.jpgIMG_0590.jpgIMG_0593.jpgIMG_0594.jpg

              IMG_0582.jpgIMG_0583.jpgIMG_0584.jpg

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              moest het trips/spint zijn kan ik dit product gebruiken?
              Bayer Natria Pyrethrum vloeibaar ?

              Bayer Natria pyrethrum vloeibaar 30 ml in de beste prijs-kwaliteitverhouding, uitgebreid assortiment bij GAMMA


              of raden jullie iets anders aan?
              Last edited by BooZzken; 12 October 2015, 00:40.

              Comment

              Bezig...