ik twijfel over het geslacht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • iemand
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Oct 2015
    • 2

    #1

    ik twijfel over het geslacht

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Een vriend van mij heeft een wiet plant en wij twijfelen een beetje over het geslacht. Hij groeide ook van 4 blaadjes in een keer binnen een week naar dit. Het lijkt alsof hij nu al in voorbloei staat, maar hij heeft haartjes en balletjes lijkt het kan iemand me helpen? Wij weten ook niet wat voor soort het is want hij heeft die van iemand gekregen maar ik dacht zelf dat het op sativa begint te lijken. Alvast bedankt voor jullie tips en hulp.

    Groetjes20151016_101027.jpg20151016_101027.jpg
  • PotHead Sativa
    Banned
    • Jul 2015
    • 649

    #2
    Re: ik twijfel over het geslacht

    Zijn mannetjes


    Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

    Comment

    • PotHead Sativa
      Banned
      • Jul 2015
      • 649

      #3
      Re: ik twijfel over het geslacht

      Ballen !


      Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

      Comment

      • PotHead Sativa
        Banned
        • Jul 2015
        • 649

        #4
        Re: ik twijfel over het geslacht

        En balen


        Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

        Comment

        • iemand
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • Oct 2015
          • 2

          #5
          Re: ik twijfel over het geslacht

          En die haartjes onderaan dan? Is dat dan geen hermafrodiet? Daarom twijfelde ik ik dacht miss morten die andere nog uitkomen ofzo(ma ik weet er nog nie zoveel van)

          Comment

          • ip20
            Big Bongmaster
            Nieuw Lid
            • Jun 2015
            • 369

            #6
            Re: ik twijfel over het geslacht

            aangezien veel van de mensen hier het verschil tussen een mannelijke en vrouwelijke plant niet helemaal weten (inclusief mezelf) en omdat ik op dit moment ook


            Mannelijken vrouwelijke voorbloeikopie.jpg
            [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

            Comment

            • PotHead Sativa
              Banned
              • Jul 2015
              • 649

              #7
              Re: ik twijfel over het geslacht

              Duidelijke pic ip20 [emoji106]🏼


              Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

              Comment

              • Stemma
                Exquisite Grower
                420 Member
                • Mar 2014
                • 7415

                #8
                Re: ik twijfel over het geslacht

                Weet je of dit fem of regulier zaad is ?

                Gezien de sprietige groei en overmaat aan ballen denk ik 100% man en geen hermafrodiet .
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment

                • Nonsense
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jul 2015
                  • 1724

                  #9
                  Re: ik twijfel over het geslacht

                  Hoe dan ook kliko voer !

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #10
                    Re: ik twijfel over het geslacht

                    Een manwijf, dat is het. Je ziet een calyx met pistils, en vervolgens een haffel ballen. Dubbel geslacht, dus herma.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #11
                      Re: ik twijfel over het geslacht

                      Herman.

                      Comment

                      • Ronthebudman
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2015
                        • 916

                        #12
                        Re: ik twijfel over het geslacht

                        Heel snel in de kliko

                        Comment

                        • PotHead Sativa
                          Banned
                          • Jul 2015
                          • 649

                          #13
                          Re: ik twijfel over het geslacht

                          Heb dat woord "kliko" hier al paar x zien verschijnen "echter" is het mij onbekend ...iemand die kan verduidelijken wat kliko juist is ?


                          Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

                          Comment

                          • member16666
                            Banned
                            • Jul 2011
                            • 780

                            #14
                            Re: ik twijfel over het geslacht

                            de Nederlanders gebruiken dat woord voor het groenafval, de GFT-bak (container)

                            Comment

                            • PotHead Sativa
                              Banned
                              • Jul 2015
                              • 649

                              #15
                              Re: ik twijfel over het geslacht

                              Owkeej


                              Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland

                              Comment

                              Bezig...