Alleroudste wiettoppen.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Alleroudste wiettoppen.

    Ik herinnerde me nog een bijna-leeg potje, deze staat in m'n verslag van 2012.
    Meteen maar even proberen toch ?
    Heeft wel altijd donker gestaan.
    Kleur is wel zo'n beetje weg.

    diesel-3jaar-a.jpg

    Gortdroog natuurlijk, want dit restje zit hier al een hele tijd in, voorzichtig draaien anders is 't vloeitje zo lek.
    Hoest, hmm nope, dat valt reuze mee, smaak, tja, de Diesel-smaak zit er echt nog wel aan, tis wel anders, brandt als de nete trouwens, ghehe...
    Wat ouder, je proeft dat het wat ouder is.
    Verse wiet heeft ook 'n verse smaak.
    'tis moeilijk te omschrijven.
    Effect, jeuh..zit er ook nog goed in.
    Blijft nog goed lang hangen enzo..
    Dusse, voor deze soort, no problem
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #17
      Re: Alleroudste wiettoppen.

      Ik probeer altijd een smakencabinet aan te leggen maar doorgaans is dat ook weer in rok opgegaan voordat het een serieuze verzameling geworden is.

      Comment

      • Faach Viechuur
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2015
        • 882

        #18
        Re: Alleroudste wiettoppen.

        Oorspronkelijk geplaatst door Modest
        Voorts kan ik enkel bevestigen wat LR2 zegt. Heb mijn vorige kweekjes ook gecured.
        Na een maand of 3-4 in de glazen pot en elke week eventjes open is de wiet op z'n best.
        Hierna gaat de smaak stilletjes verloren (of veranderd idd wat meer hooi-erig).
        Trek je dan steeds die pot open, om er wat te roken uit te halen?

        Dan zou het te verklaren zijn, dat het redelijk vlot achteruit gaat.

        Ben benieuwd als je hem al die tijds luchtdicht zou houden.


        Heb ook wel eens iets teruggevonden en op gerookt. Was nog prima te doen

        Was minimaal 1,5 jaar oud.

        Zat niet in een wekpot ofzo, maar in van dat verhoudfolie, en wat boterhamzakjes er om heen, ergens onderin een blik.

        Was idd wel kurkdroog, niet dat het spontaan verkruimelde als je het op tafel gooide, maar behoorlijk uitgedroogd.

        Maar het smaakte nog heel erg prima.

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #19
          Re: Alleroudste wiettoppen.

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
          Ik herinnerde me nog een bijna-leeg potje, deze staat in m'n verslag van 2012.
          Meteen maar even proberen toch ?
          Heeft wel altijd donker gestaan.
          Kleur is wel zo'n beetje weg.

          [ATTACH=CONFIG]283589[/ATTACH]

          Gortdroog natuurlijk, want dit restje zit hier al een hele tijd in, voorzichtig draaien anders is 't vloeitje zo lek.
          Hoest, hmm nope, dat valt reuze mee, smaak, tja, de Diesel-smaak zit er echt nog wel aan, tis wel anders, brandt als de nete trouwens, ghehe...
          Wat ouder, je proeft dat het wat ouder is.
          Verse wiet heeft ook 'n verse smaak.
          'tis moeilijk te omschrijven.
          Effect, jeuh..zit er ook nog goed in.
          Blijft nog goed lang hangen enzo..
          Dusse, voor deze soort, no problem
          Verdomme 't is toch erg eigenlijk dat ik nog precies weet dat die toppen zo mooi gefoxtailed waren aan de hand van een uitgedroogd topje. En nog écht flink wit ook..
          Misschien moet ik eens gaan oefenen om andere dingen zo goed te onthouden.
          Er stond toen nog een plant.. Was dat een Santa? Als dat zo is, dan heb ik misschien een probleem. Of ik moet dingen gaan koppelen aan de hand van toppen
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • Walterius
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2015
            • 108

            #20
            Re: Alleroudste wiettoppen.

            De teller staat op 4 jaar, heeft er iemand nog stokoudere ?
            Goede wijn en champagne kan je toch 10 jaar bewaren en drinken ( ter vergelijking ).
            Tit veur e pafke.

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #21
              Re: Alleroudste wiettoppen.

              And the winner is.........

              Viewzone Magazine offers a look at life and humanity from different angles. Conspiracies, lost history, religion and mysteries as well as humor and facts... we tell it like it is.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              Bezig...