Plant doet het redelijk maar toppen niet
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
Re: Plant doet het redelijk maar toppen niet
gewoon laten staan,komt komende zomer wel weer goed,niet te nat zetten,ze heeft nu niet zoveel water nodigverzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
Re: Plant doet het redelijk maar toppen niet
aan de bladeren te zien heeft de plant het niet zo naar zijn zin
toch even een goede lamp erboven hangen zou ook mijn tip zijn.
Comment
-
Re: Plant doet het redelijk maar toppen niet
Eh, ja.. Wat zal ik zeggen?
Laten we het er maar op houden dat je plant herma (man+vrouw) is. En dus is de wiet automatisch onrookbaar. Leuk experiment, maar jammer dat 't niet zo leuk afloopt. De kliko is de beste oplossing. De plant in leven houden tot volgend jaar heeft weinig zin, want ze is al herma geworden. En dat krijg je er niet meer uit.
Volgend jaar lekker buiten zaaien, rond mei een keer. En dan heb je wat te roken in de herfst/winter.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment







Comment