AF gaan niet bloeien?!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smoker997
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2014
    • 29

    #31
    Re: AF gaan niet bloeien?!

    ik heb ze via wietzaadjes.nl gekocht, die heeft meerdere zaadbanken dus dat weet ik zo niet met zekerheid..
    Het vage is dat de ene helft van de Northern Light wel automatisch is gaan bloeien en de andere helft niet.. maar de klok staat nu 2 dagen op 12/12 dus even zien of ze daarmee nog willen bloeien..

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #32
      Re: AF gaan niet bloeien?!

      Ik zou ze gewoon afknippen tot dezelfde hoogte als diegene die wel bloeien. Dat groeit wel weer bij.
      2 maanden groei is wel veel voor een autoflower, voor buiten zou ik er hartstikke blij mee zijn. Binnen is dat balen..

      Mochten ze normale bloeiers zijn, dan heb je nog ongeveer 21 dagen te gaan op 12/12 voordat de bloei begint. Wel handig om rekening mee te houden ivm de hoogte.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...