Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadjes kopen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Zaadjes kopen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman View Post
    1 gram wiet kost ongeveer €10.
    Dus als je 100 gram wiet kunt kweken ( wat prima kan) is dat dus €1000 euro aan wiet wat je anders bij de coffeeshop had uitgegeven.
    Trek hier je kosten voor het kweken vanaf en voila....
    Het is dus best lonend maar wat veel belangrijker is, is dat je weet wat je rookt.
    Sorry van het late respons.. zit namelijk midden in een verbouwing. Maar idd, het is best lonend en vooral zeker belangrijk wat je rookt. Thanks buddy

    Oorspronkelijk geplaatst door BigMart View Post
    Zaden koop je al voor een paar euro, en zelfs al vanaf een stuk minder dan een euro.
    Je kan voor weinig geld een aantal soorten aanschaffen om lekker mee te gaan oefenen binnen en in de zomer buiten.
    Buiten een paar leuke planten zetten en je haalt een paar kilo in een oogst. (moet je nog wel drogen dan natuurlijk)
    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
    Ik denk dat 100 wietzaden niet zo'n hele grote zak is hoor
    Kijk eens bij de sponsors van dit forum, keus genoeg bijv 420shop etc..
    Nou, waarom ik dat aanhaal.. weet bijvb paar jaar geleden was iemand zn grote zak met zaadjes aan het uitdelen in onze vriendengroep. Dit was 4 a 5 jaar geleden. Dacht ''Dat hij het zo 1.2.3 gekocht had bij de zaadwinkel''.

    Dankjewel mannen voor jullie input! Heb al een hele was lijst aangevraagd (offerte) om bijna te gaan beginnen!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door BigMart View Post
    Ik woon ook in een boerengat en geen cs in de buurt.
    Maar zaden zijn makkelijk te vinden als je wilt.

    Heb je nou al wat gevonden?

    Comment


      #17
      Re: Zaadjes kopen?

      Neem de eerste keer een indica en lees je in.
      En vragen aan een ander wat vind jij is een slecht begin.
      Wat voor smaakje wil ik roken moet de vraag zijn.
      En dan ga je vragen en zoeken.
      Succes en begin een verslag hulp genoeg hier.

      Comment


        #18
        1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

        Comment


          #19
          Re: Zaadjes kopen?

          Ik heb zelf via growshopmarkt wat zaden gekocht voor weinig(ff zoeken en je komt erg goedkoop tegen) en bij Nirvana Shop zaden besteld. Die ik bestelde waren in de aanbieding en je krijgt er een pakje met 10 verrassingzaden gratis bij wat mij erg aansprak.
          Ik ben ook beginner en van elke soort plant leer je weer nieuwe dingen dus vandaar dat die 10 gratis voor mij extra leuk zijn en volgens wat recensies kan het van alles zijn van goedkopere soortjes tot super mooie zeer verrassende planten.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Beste vrouwtje eerst wat stekken van nemen dan toch ook om een mooie moeder achter de hand te hebben.

          Comment


            #20
            Re: Zaadjes kopen?

            Precies, hieraan zat ik ook te denken.. Maar hoe gaat het bestuif proces?

            Zodra je 1 beste mannetje & vrouwtje plant hebt naast elkaar. Hoe gaat dat proces om te bestuiven? Gaat het vanzelf?
            + zodra de vrouwtjes plant zaadjes geeft.. Hoe weet je dan van de volgende bloei een vrouwtjes zaad is?

            Comment


              #21
              Re: Zaadjes kopen?

              Oorspronkelijk geplaatst door Hot54321 View Post
              Precies, hieraan zat ik ook te denken.. Maar hoe gaat het bestuif proces?

              Zodra je 1 beste mannetje & vrouwtje plant hebt naast elkaar. Hoe gaat dat proces om te bestuiven? Gaat het vanzelf?
              + zodra de vrouwtjes plant zaadjes geeft.. Hoe weet je dan van de volgende bloei een vrouwtjes zaad is?
              Het gaat vanzelf en de mannen zijn heel erg potent dus je zal ze echt goed apart moeten houden anders is alles in de buurt gelijk bevrucht.
              Ik heb begrepen dat je ook per top kan bevruchten door het stuifmeel van de man op te vangen in een plastic zak en die zak dan over een top te schuiven voorzichtig en dan later er heel voorzichtig weer afhalen.
              Zo zou je dan enkele toppen kunnen bestuiven voor zaadproductie en de rest is gewoon goed rookbaar.
              De zaden aantallen kunnen ook per top nogal oplopen wat ik begrepen heb.
              Als je dus zelf 1 of enkele toppen wilt bestuiven dan dus de man op tijd apart zetten en ver buiten bereik van de vrouwen houden.

              Je weet pas of het man of vrouw is als de geslachtskenmerken zich laten zien. Maar reguliere zaden zijn 50-50 kans gemiddeld.

              Comment


                #22
                Re: Zaadjes kopen?

                Nee, je moet ze plat leggen heh..
                Eerst leg je het vrouwtje plat op een schoon licht oppervlak, de blaadjes vouw je allemaal wat opzij.
                Dan leg je voorzichtig de man er bovenop, flink met z'n hoofd laten schudden en dan 10 minuten zo laten liggen.
                Daarna kun je ze weer overeind zetten en is het gebeurd.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #23
                  Re: Zaadjes kopen?

                  Whahaha q
                  Roken ze sigaretje nadien.?
                  sigpic it is just a flower

                  Comment


                    #24
                    Re: Zaadjes kopen?

                    Kweek eerst maar eens wat rondes en kijk goed naar het verloop van groei en bloei, totdat je in staat bent om te selecteren.
                    Komt een hoop kennis voor kijken wil je goede zaden maken.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #25
                      Re: Zaadjes kopen?

                      Of je rijdt naar een hengelsportwinkel, dan heb je voor een paar euro een
                      hele pot hennepzaadjes gekiemd en wel!
                      Geintje!

                      Comment


                        #26
                        Re: Zaadjes kopen?

                        Ik ben ooit begonnen met hennepplanten. Zonder gein staat die toch wel in de top 10 van lekkerste wiet die ik ooit geproefd heb. Met bijna 70 soorten op de lijst is dat een prestatie.
                        High ben ik er nooit van geworden, eerder een soort 'eerste sigaretje'-duizelig. Maar toch was dat de beste leerschool voor een wietplant voor mij.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #27
                          Re: Zaadjes kopen?

                          Ik ben ook met hennep begonnen, uit het kippenvoer.
                          Zo'n kleine 40 jaar geleden.
                          En toen die stengel 2 blaadjes had heb ik ze eraf geknipt en tussen een boek gedaan om te drogen.
                          Paar dagen later de zware shag van m'n oom 'geleend' en die 2 droge blaadjes op wat shag tussen een vloeitje versnipperd.

                          Ik ben nog nooit zo misselijk geweest, en heb toen besloten voorlopig niet aan drugs te beginnen.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #28
                            Re: Zaadjes kopen?

                            ghehehehe

                            Comment


                              #29
                              Re: Zaadjes kopen?

                              haha, in de 80's rookte ik zelfs de muntthee en sterrenmix thee van m'n moeder
                              Baas in eigen brein.

                              Comment

                              Bezig...
                              X