Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietolie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: Wietolie

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Wietolie

    - Het moment van oogsten is altijd belangrijk voor de hoeveelheid thc/cbd heeft in de top. De trichomes moeten milky/amber zijn dan zijn ze pas klaar, hiervoor kun je het best een klein hand microscoopje gebruiken.
    - Beter is langzaam drogen, wanneer je snel op hoge temperatuur droogt zorgt dit ook weer in de afbraak van de belangrijke stoffen in de toppen. Gewoon geduld hebben...

    Comment


      #3
      Re: Wietolie

      Bedankt.

      Dus eigenlijk maakt het geen verschil of je oogst voor olie of iets anders!
      En wat betreft drogen ook niet met als enig verschil dat ik niet voor de smaak hoef te curen!
      Er schijnt trouwens in den Haag een apotheek (Transvaal) te zitten die 4 verschillende
      olie's uitgeeft voor medicinale doeleinden, helaas vergoed onze zorg verzekeraar dit
      niet, (VGZ) ook niet via huisarts!

      Comment


        #4
        Re: Wietolie

        Je zal echt nog ff moeten wachten voor je olie kan maken. Maar dan heb je iig ook kwaliteit.
        Je kan wel online ook hennep en toppen kopen met hoog CBD en heel erg laag THC om zelf olie en thee enz te maken zodat je evengoed snel aan de gang kan. Desnoods om ff te oefenen.

        Comment


          #5
          Re: Wietolie

          CBD olie is gewoon vrij te koop ? Waarom zou je daar een risico voor willen nemen, kweken is helaas nog altijd een risico...

          http://www.apollyon.nl/cbd-olie/ ( zitten in Rotterdam, vriendelijke mensen )

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Wietolie

              Ik dacht dat dat voornamelijk van hennep gemaakt werd ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Wietolie

                  Ja veel cdb olie wordt met zeer laag thc hoog cbd hennep gemaakt.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wietolie

                    Zoals ik in het begin al schreef heb ik al een keer olie gemaakt met gekregen toppen,
                    ik weet alleen dat het van een buitenkweek was, maar helaas niet van welk soort!
                    Dus ook niets van hoeveelheid CBD en/of THC, maar het werkt voor mijn vrouw!
                    CBD olie heb ik al eens gekocht, maar had helaas niet het beoogde effect!
                    Toch iedereen bedankt voor het meedenken en reacties!

                    Comment


                      #11
                      Re: Wietolie

                      Misschien heb je ook wel een soort met heel erg hoog THC en erg laag CBD in je kweek staan nu?
                      Bij Zamnesia kan je zaden zoeken op hoger of lager CBD en THC gehalte en oogst. En bij sommige zaden handelaren kan je selecteren op medisch gebruik.
                      De ene soort is er meer geschikt voor dan de andere soort.

                      Ben je een roker/gebruiker verder?

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Wietolie

                            Ga ik zeker meenemen bij het vervolg, dank je wel!
                            Alles voor mijn zieke wijffie!

                            Comment


                              #15
                              Re: Wietolie

                              Je zal ze wsl wel niet moeten op water zetten voor de laatste twee weken. Dus je kan boosters als green sensation gebruiken tot de dag dat je gaat oogsten. Maja, dan kies je daartegenover wel voor autoflowers Die opbrengst ligt sowieso al lager voor de uren licht die ze nodig hebben.

                              Comment

                              Bezig...
                              X