knipafval bewaren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Vonschnee1
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2013
    • 68

    #1

    knipafval bewaren

    Korting op 420shop
    Wat is de beste manier om knipafval te bewaren?
    Zodat ik hier op een later tijdstip hash van kan maken?
  • kweekvijver
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2016
    • 129

    #2
    Re: knipafval bewaren

    Waarom niet direct klaarmaken voor verwerking?
    Ik ben ooit gebeten door een haai in me been..
    Das nie waar! Was wel een keertje haai in de zee

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: knipafval bewaren

      Kap nou eens met topics starten en gebruik google gewoon eens.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • FlamingMango
        Wicked Stoner
        Member
        • Feb 2016
        • 240

        #4
        Re: knipafval bewaren

        Gelijk na het knippen bewaren in de koelkast. Ik deed dit zelf in een grote gripzak.

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: knipafval bewaren

          Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip
          Ja, dat klopt. Invriezen is tevens handig als je er hasj van wilt maken, de hars kun je er dan makkelijker afkloppen.
          Zoekfunctie kan handig zijn soms...

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door FlamingMango
          Gelijk na het knippen bewaren in de koelkast. Ik deed dit zelf in een grote gripzak.
          En dat begint niet te schimmelen? Vocht kan nergens naartoe.

          Comment

          • Fotosjop
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Apr 2016
            • 2

            #6
            Re: knipafval bewaren

            Eerst 2 a 3 week drogen, dan bewaren.
            DIY Medicijnman

            Comment

            • Hypnotized
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 926

              #7
              Re: knipafval bewaren

              Idd zoeken maar zou t gwn laten drogen net als toppen.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: knipafval bewaren

                Drogen op een krantje, dat duurt een paar dagen voor 't goed droog is.
                Daarna luchtdicht in een koektrommel of frietemmer of zoiets, als 't maar heel goed afsluit.
                Dit kun je dan gewoon ergens donker bewaren, onder je bed of in een kast ofzo

                Als je 't in de koelkast of vriezer doet moet je het heeeeel erg goed inpakken, anders ruikt alles* straks naar wiet.
                Bijvoorbeeld met strijkzakken gaat het wél goed.

                * Q heeft nog een half brood, 1 pizza en 2 appelgebakjes in de vriezer liggen met wietsmaak/geur.
                Er heeft 3 dagen een plastic zak onderin de vriezer gelegen met knipafval van 1 plantje.

                ---

                Dan heb ik nog 1 superrrrrrrr-tip voor je !!11
                Open deze pagina : https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/forum.php
                En scroll langzaam naar beneden, en lees goed welke onderwerpen er allemaal zijn.
                Als je een vraag hebt, kijk even waar die thuishoort.

                Zo is daar een afdeling over buitenkweken, binnenkweken, hydro, cocos, hasj maken, zieke plantjes, tekoop/teruil, voeding, cannabis soorten, coffeeshops etc etc
                Klik eerst eens naar de goeie afdeling, en check minstens 2 pagina's of je vraag niet ergens beantwoordt wordt.
                Zo niet, dan kun je in dát deel van het forum je vraag stellen.
                Zo heb je de meeste kans dat er iemand met de juiste kennis je vraag antwoord geeft.

                Post je je vraag in het beginnerstopic, voorkom je niet dat het ook door veel beginners gelezen/beantwoord wordt, of dat de "niet-beginners" dat topic mijden omdat hier bijna altijd de vragen staan die pas al eens beantwoord zijn of waarvan we er 100 in een jaar tegenkomen.
                Grote kans dat je een onvolledig antwoord krijgt dus.

                Aight...dan heb ik nog 1 leuk topic, tis een beetje lang, maar dan begrijp je misschien beter de reactie van sommige mensen:
                Welkom op het forum! Omdat er hier veel chaggrijnen rondlopen, die je zonder pardon op de vingers tikken als je iets doet wat ze niet aanstaat, heb ik besloten een paar tips te maken voor beginners. Niemand heeft mij hierom gevraagd, maar persoonlijk vind ik dat het nodig is. Als je deze gids hebt doorgelezen, en je houd je


                Ok, succes!
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...