Kunnen ze al naar buiten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Klauntje
    Stekje
    Nieuw Lid
    • May 2016
    • 5

    #1

    Kunnen ze al naar buiten?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik heb sinds een week stekjes van autoflower planten (Fruit Punch, Jack Herer en New York Diesel voor de geïnteresseerden). Ik heb ze laten ontkiemen in een bekertje water en daarna in Albert Heijn moestuintjes gezet zoals te zien op de foto hieronder.
    WP_20160509_13_06_06_Pro.jpg
    Nu las ik dat het niet goed is voor autoflowers om ze te verpotten, dus wil ik dit zo snel mogelijk doen, zodat de wortels nog niet tegen de rand zitten en ik ze minder beschadig. Mijn vraag is of ik de stekjes nu al buiten in grotere potten kan zetten, gezien het weer nog slechter kan worden binnenkort.
  • BigMart
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 139

    #2
    Re: Kunnen ze al naar buiten?

    Het weer kan het hele jaar door slechter worden.
    Het is nu ruim boven de 20graden dus ja gewoon snel naar buiten. Lekker hard laten groeien die planten.
    Last edited by BigMart; 9 May 2016, 14:07.

    Comment

    • Hypnotized
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 926

      #3
      Re: Kunnen ze al naar buiten?

      Hup naar buiten met die dingen!

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Kunnen ze al naar buiten?

        Wel even die turfpotjes kapot scheuren aan de onderkant, de wortel komt er anders te moeilijk doorheen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Klauntje
          Stekje
          Nieuw Lid
          • May 2016
          • 5

          #5
          Re: Kunnen ze al naar buiten?

          Ze staan hoor! De potjes heb ik inderdaad kapot geknipt.

          Comment

          • JohnnyHaze
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2012
            • 912

            #6
            Re: Kunnen ze al naar buiten?

            idd, zoals al vermeld lekker naar buiten, en goed ingraven tot net onder het lobblaadje (ronde blaadje onderaan)

            Groeten JH

            Comment

            • kanon
              Expert Grower
              420 MemberLucky Member
              • Sep 2015
              • 1387

              #7
              Re: Kunnen ze al naar buiten?

              zondag is het 15 mei

              dan mag alles naar buiten

              YEAH!
              sigpic
              LED there be light

              Comment

              Bezig...