Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help mijn plantjes misvormen!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: Help mijn plantjes misvormen!!!

    Korting op 420shop
    Hallo

    ik heb ongeveer een maand geleden 5 zaadjes gekocht. Het zijn OG kush auto flowers.
    ontkiemen ging goed en heb ze na 3 dagen in de grond gedaan die ik van de grwoshop heb gekocht.
    Na 2/3 weken merkte ik dat een van mijn plantjes niet goed groeide en de nieuwe blaadjes misvord waren.
    heb nog geen voeding gegeven alleen water (geef dit alleen als de grond weer droog is om de anderhalve dag)
    Nu zie ik dat het steeds erger word en een amder plantje dit ook begint te doen hoop dat jullie me kunnen helpen!!!

    Sorry voor de hoeveelheid fotos maar hier zie je de goeie en het misvormde plantje

    #2
    Re: Help mijn plantjes misvormen!!!

    Zoveel foto's en kan er geen 1 zien...

    Comment


      #3
      Re: Help mijn plantjes misvormen!!!

      Nee inderdaad geen enkele is zichtbaar!
      Groene vingers

      Comment


        #4
        Re: Help mijn plantjes misvormen!!!

        Worden ze ook bruin, zoals in je vorige topic uit 2009 ?
        In de tussentijd weinig plantjes meer gekweekt dan ?

        Welke grond heb je precies van de growshop gebruikt ?
        Nja, de foto's moet je ff een keer opnieuw doen, die zien we niet.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Help mijn plantjes misvormen!!!

          Sorry, snap niet dat die fotos niet gewoon werken... image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Nee ze zijn dit keer niet bruin gelukkig. En het is afgelopen jaren goed gegaan :p alleen nu zorgen om de raren blaadjes

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Nu wel zichtbaar?

          Comment


            #6
            Re: Help mijn plantjes misvormen!!!

            door overwatering krijg je misvormde bladeren omdat je plant door de grote hoeveelheid licht meer bladcellen aanmaakt om te kunnen verdampen heb ik hier ergens gelezen.
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment


              #7
              Re: Help mijn plantjes misvormen!!!

              Thanks voor de tip maar heb niet echt het idee dat ik ze te veel water geef

              Comment


                #8
                Re: Help mijn plantjes misvormen!!!

                vind het wel meevallen met die misvormen, naar mijn idee trekt dit wel weg, ik zou ze wel even wat grotere schoenen geven, denk dat ze dat wel waarderen

                Comment


                  #9
                  Re: Help mijn plantjes misvormen!!!

                  Heb je er een fan naast gezet? Zoja blaast die meteen naar het plantje?

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: Help mijn plantjes misvormen!!!

                    Nee ze staan buiten in een kleine kas zelf gemaakt waar de wind ook nog een beetje doorheen komt. Savonds staan ze wel binnen nog of als het te koud is of regent ook

                    Comment


                      #11
                      Re: Help mijn plantjes misvormen!!!

                      Je geeft zeker kraanwater met een vrij hoge pH? Dan trekt het blad soms wat krom, dat trekt wel bij als ze straks grotere sloffen aan hebben. Maar daar is het inmiddels ook wel tijd voor

                      Ik vind ze aardig nat staan. Veel vochtiger dan dit moet het niet zijn.

                      Een regentonnetje is geen overbodige luxe; gratis water met de perfecte pH voor onze plantjes. Kost ook geen vermogen om neer te zetten.
                      Wel een dekseltje erop tegen de muggen.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Help mijn plantjes misvormen!!!

                        Thanks voor de tips gasten, ze zitten in groteren potten nu.

                        Comment

                        Bezig...
                        X