Eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bombardier
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jun 2016
    • 16

    #1

    Eerste kweek

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen! Hier enkele foto's van mijn eerste poging van een cannabisplant helaas is dit niet tot een goed einde gekomen.. Deze heeft een zeer dunne stengel behouden en is ook zeer klein gebleven de toppenproductie is verre van succesvol mensen die mij kunnen zeggen wat er eventueel fout is gelopen zodat ik het in de toekomst beter kan doen? Het is een jack herer en ik heb alleen op zonlicht gewerkt.image.jpgimage.jpgimage.jpg
  • Rattenplan
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 401

    #2
    Re: Eerste kweek

    Ik had hem buiten gezet en niet voor het raam. Pot ligt het niet aan zo te zien.

    Comment

    • kanon
      Expert Grower
      420 MemberLucky Member
      • Sep 2015
      • 1387

      #3
      Re: Eerste kweek

      licht is opbrengst
      sigpic
      LED there be light

      Comment

      • FlamingMango
        Wicked Stoner
        Member
        • Feb 2016
        • 240

        #4
        Re: Eerste kweek

        Wat een vreemde plant, het heeft zo weinig bladeren. Ik hb ook nog nooit zo weinig opbrengst gezien bij een plant. Ik heb in het verleden ook planten voor het raam gehad, maar zelfs toen had ik nog een relatief goede opbrengst gehad. Komt er wel genoeg zonlicht binnen?

        Geen:

        Comment

        • Bombardier
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Jun 2016
          • 16

          #5
          Re: Eerste kweek

          Ik weet het het is heel vreemd zo maar die toppen ( wat er maar is) kwam al heel vroeg en die was dan al heel vroeg in bloei waardoor de plant is gestopt met groeien.. Die is op korte tijd fel gegroeid maar alleen de stengel dan er kwamen amper vertakkingen of bladeren. Ik vond het heel spijtig

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Eerste kweek

            Was/is het een jack herrer autoflower? Zo te zien wel.. Autoflowers groeien maar een korte periode, als ze in die tijd niet maximaal gaan, dan krijg je dit..
            Vandaar dat we later in het seizoen beginnen, volledig buiten, en met lange dagen qua licht-uren. Ook de potruimte en watergift komen dan vrij nauw.

            Voor een eerste plantje is het geen schande. Maar er is veel te leren denk ik. Ik heb hier in de tuin - met 8 jaar ervaring - ook nog zulke plantjes staan hoor. Soms zit het gewoon tegen.
            Niet treuren, leer je les, en gewoon lekker opnieuw proberen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • KAYA74
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Apr 2016
              • 435

              #7
              Re: Eerste kweek

              Ziet er idd wat vreemd uit. ......zoals LR2 al vraagt.....zat idd ook aan "verkeerd" begonnen auto flower te denken.
              Hopen dat datgene wat er afkomt iig wel te roken is en succes met de volgende! !!!!
              Keep it Up!

              GRTZ KAYA

              Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
              HOME WEED HOME

              Comment

              • Bombardier
                Junior Stoner
                Nieuw Lid
                • Jun 2016
                • 16

                #8
                Re: Eerste kweek

                Dank jullie voor de wijze raad! Het was inderdaad een autoflower. Ik heb nu een special queen die 4 dagen oud is en staat nog ff onder de lamp ik wacht namelijk op goed weer die dit weekend in aantocht is normaal gezien zodat ik haar buiten kan zetten en hopelijk nu meer geluk! Opgeven zal ik zeker niet doen! Bedankt voor de info!

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #9
                  Re: Eerste kweek

                  Heb je buiten geen afdakje ofzo? Dat werkt 1000 keer beter dan een lamp (die kan omvallen enzo).
                  Wennen aan het zonlicht doet wiet vrij snel, maar jonge plantjes naar buiten knallen van onder een lamp levert vrijwel altijd problemen op. Lekker buiten beginnen, en buiten houden. Daar worden ze groot en sterk van.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • Bombardier
                    Junior Stoner
                    Nieuw Lid
                    • Jun 2016
                    • 16

                    #10
                    Re: Eerste kweek

                    Dus temperaturen snachts die naar de 12 graden dalen kan geen kwaad?

                    Comment

                    • Rattenplan
                      Son of the Bong
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jan 2016
                      • 401

                      #11
                      Re: Eerste kweek

                      Nee als het min. 8 C elke nacht is zal ik ze gewoon lekker buiten zetten gaat het eronder zal ik hem binnen zetten.

                      Comment

                      • Bombardier
                        Junior Stoner
                        Nieuw Lid
                        • Jun 2016
                        • 16

                        #12
                        Re: Eerste kweek

                        Danku voor de goede tip! Ga ik dus zeker doen!
                        #loveThisForum

                        Comment

                        Bezig...