Gaat dit goed zo?
Collapse
X
-
Re: Gaat dit goed zo?
Die is in de kiem gesmoord dus. Dood feitelijk door ruimtegebrek. Je kunt t zaadje kraken op zn naadje als een noot. Kijken of daarin nog leven is.
Maar vrees van niet. Uithuilen en opnieuw beginnen.
Successigpic it is just a flowerComment
-
Re: Gaat dit goed zo?
Een week lijkt mij te lang alhoewel je gister zei 3 dagen boven de grond.
Probeer of je het hoesje er nog af kan pulken, let wel heel voorzichtig !!
Misschien heb je mazzel, maar ik denk dat Batty gelijk heeft.
Voor een kweekverslag begin je een topic onder kweekverslagen buiten.Comment
-
-
Re: Gaat dit goed zo?
Weet je ook hoe ik dat er voorzichtig af haal? Vanaf welke kant zou het los moeten kunnen? Die harde stukjes gingen er makkelijk af, maar nu?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Vorig weekend het ontkiemde zaadje in de potgrond gestopt, nu is ie 4 dagen boven de grond.Een week lijkt mij te lang alhoewel je gister zei 3 dagen boven de grond.
Probeer of je het hoesje er nog af kan pulken, let wel heel voorzichtig !!
Misschien heb je mazzel, maar ik denk dat Batty gelijk heeft.
Voor een kweekverslag begin je een topic onder kweekverslagen buiten.Comment
-
Re: Gaat dit goed zo?
Vanaf de onderkant. Daar is t al open als het goed is. Puntig voorwerp voorzichtig. Naaldje ofzo extra bril dr bij op. Als er nog purrie in zit zullen de lobblaadjes na een dag naar t licht opengeklapt staan..sigpic it is just a flowerComment
-
Re: Gaat dit goed zo?
Dat lukte gisteravond niet meer, het ziet er vandaag zo uit:Screenshot_20160711-121907.jpgComment
-
Re: Gaat dit goed zo?
Ik zou zeggen....tijd om een nieuwe poging te doen.
sigpic Don't talk shit. Just smoke it.Comment







Comment