Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • boskabouter 1985
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2015
    • 69

    #1

    Kweektip: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

    Korting op 420shop
    Hallo hoop iemand die bekend is met scrogge

    Wanneer en hoevaak zouden jullie het plat binden, elke dag doe k nu ma krijg daar wel beetje finkentering van
    of miss beter als ze 10cm boven net uit steke?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ben nu zover is al 4e week

    1468513498802.jpg20160714_181405.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ps weet nie wrom hij pics ondersteboven gooit
  • Dutch Stoned
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Nov 2015
    • 18

    #2
    Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

    ik bind het altijd zo snel mogelijk, omdat dan de stengels nog lekker buigbaar zijn. hoever ze zijn op die foto'' zou ik het zal weer binden. doe het anders met een lintje en een kleine knijper ofzo iets? snel en eenvoudig.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

      Zo gauw er iets 5cm bovenuit steekt leg je dat plat.

      QNQ212.jpg
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • boskabouter 1985
        Advanced Stoner
        Member
        • Jun 2015
        • 69

        #4
        Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

        Oke toppers!
        Enne ben nu al vanaf 13 jun op 18/6 zouden ze in bloei nog wel genoeg door groeien denk je deze powerplantjes zijn er 4?

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

          PP van wietzaadjes.nl groeit flink door in de bloei, maar ik zou er nog een week groei tegenaan gooien. Hoe mooier dat netje vol is, hoe beter.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • Ed on grow tour
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 342

            #6
            Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

            Goede avond
            Ik heb deze ook keer gesgroged! Kijk maar in bij me topic's is mooi plantje groeit goed!! Ik had 175 g per plant!! Dus veel plezier en suc6!!

            Comment

            • Weedjewel
              Special member
              Lucky Member
              • Nov 2010
              • 808

              #7
              Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

              Een ander voorbeeld. Op een bepaalde school of in een bepaalde wijk zegt men krijg de tering. Na een tijdje is deze verwensing niet doeltreffend meer, want afgesleten. Zij wordt versterkt door er bijvoorbeeld van te maken krijg de vinkentering. Of, nog krachtiger: krijg de vliegende vinkentering, dan kun je fluiten.


              Bron.

              Comment

              • Ronthebudman
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • May 2015
                • 916

                #8
                Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

                Vinketering? Mag het ook gewoon een griepje zijn?

                Comment

                • boskabouter 1985
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jun 2015
                  • 69

                  #9
                  Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

                  vinkentering

                  Comment

                  • kanon
                    Expert Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Sep 2015
                    • 1387

                    #10
                    Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

                    ja das net zo iets als de spechten tyfus

                    LOL
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment

                    • boskabouter 1985
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Jun 2015
                      • 69

                      #11
                      Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

                      Veeeel tyraps... vraag me wel af hoelang of ik nog moet blijven binden en of ik de ouwe tyraps moet weghalen ben bang dat takken/bladeren afknellen.
                      Ook komen er veel nieuwe topjes (zijvertakkingen) precies in het midden van mijn netten daar waar ik geen mogelijkheid zie ze ook weer omlaag te binden.

                      20160724_083447.jpg20160724_083430.jpg20160724_083436.jpg
                      Last edited by boskabouter 1985; 24 July 2016, 07:52.

                      Comment

                      • FlintStoned
                        Banned
                        • Oct 2012
                        • 5580

                        #12
                        Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

                        Tyraps verkeerd om gebruiken zodat ze niet zippen en je ze ook weer los kan schuiven. Dan knel je nooit de plant en kan je ze hergebruiken.

                        Comment

                        • boskabouter 1985
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Jun 2015
                          • 69

                          #13
                          Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ed on grow tour
                          Goede avond
                          Ik heb deze ook keer gesgroged! Kijk maar in bij me topic's is mooi plantje groeit goed!! Ik had 175 g per plant!! Dus veel plezier en suc6!!
                          Kan bij jou naam geen toppic vinden over power plant..

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                          Tyraps verkeerd om gebruiken zodat ze niet zippen en je ze ook weer los kan schuiven. Dan knel je nooit de plant en kan je ze hergebruiken.
                          Super haha nooit opgekomen!!

                          Comment

                          • Ed on grow tour
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2015
                            • 342

                            #14
                            Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

                            Moet je beter lezen zijn 3 verslagen kijk op 4 x chocolope dna lees dat verslag en je bent iets wijzer denk ik !! Gr!!

                            Comment

                            • boskabouter 1985
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Jun 2015
                              • 69

                              #15
                              Re: Scrogg huismerk powerplant 4x wietzaadjs.nl

                              O i see thanks d8 jij had er wel 6 staan dus denk je dat ik wel vol krijgen kan met 4 powers op bijna 2 m2 ...
                              .

                              Ben nu in hun nacht ritme met zaklampje bezig met platbinden vraag me alleen af of ik ze daar niet te veel me stoor kwa licht...
                              Last edited by boskabouter 1985; 25 July 2016, 08:04.

                              Comment

                              Bezig...