Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweken in een klein kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: kweken in een klein kastje

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik zou graag een plantje kweken voor eigen gebruik en zou willen weten of dit zou lukken in een bureaukastje dat ik toch niet meer gebruik en zo ja wat zou ik allemaal moeten veranderen zodat ik mijn plantje niet kapot maak?

    #2
    Re: kweken in een klein kastje

    Veranderen in eerste instantie niks.....inlezen wel😉

    NIET vervelend bedoeld hoor;
    Als je je op t forum een beetje inlegt heb je voor jezelf helder wat de mogelijkheden zijn en kun je je doelstelling bepalen....DAN pas weet je wat je "nodig" hebt en hoe je je kastjes zou moeten of kunnen aanpassen.
    Verder kan waarschijnlijk niemand iets met de omschrijving "bureaukastje wat ik niet gebruik"......hoe hoog....hoe breed....hoe diep is dat ding.....welke strain heb je op t oog.....
    Zonder dat soort info zul je nl niet snel een tevredenstellend antwoord krijgen😉

    Succes!!!!

    GRTZ KAYA



    Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
    Last edited by KAYA74; 25 July 2016, 20:22.
    HOME WEED HOME

    Comment


      #3
      Re: kweken in een klein kastje

      het is gewoon een kastje dat in een bureau zit ingewerkt ongeveer 70cm hoog en 50cm breed en diep

      Comment


        #4
        Re: kweken in een klein kastje

        Qua hoogte wel heel krap misschien dat je het met tl zou lukken. Maar dan moet je toch alsnog gaan lezen ....

        Comment


          #5
          Re: kweken in een klein kastje

          Mocht er boven het kastje nog een lade zitten.....dan zou je die ruimte eventueel kunnen gebruiken om je verlichting in te bouwen....moet dan haast wel tl of led zijn ivm warmte-ontwikkeling. In dat geval lijkt me dat t , afhankelijk nog van je gekozen soortje, prima te doen. Of een kleine soort, of techniek (en) toepassen.
          Veel zoek-en leesplezier gewenst; er is genoeg te vinden om een goede start te hebben.
          Ik blijf vast zitten hier😉

          GRTZ KAYA

          Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
          HOME WEED HOME

          Comment


            #6
            kweken in een klein kastje

            1 of 2 plantjes moet lukken met een scrognet en in week 1 of 2 al op 12/12. Ik zou ivm de warmte voor led kiezen en wel op een flinke afzuiging rekenen.
            Wat de rest ook al schrijft, Lees je goed in op de microkweek afdeling van dit forum en leer van de fouten die wij al voor je gemaakt hebben[emoji23]
            Ik blijf volgens want ik vind dit soort initiatieven gaaf.
            Succes! Ron

            Comment


              #7
              Re: kweken in een klein kastje

              zou het eigenlijk liefst zonder afzuiging willen doen het is maar voor 1 plantje.

              Comment


                #8
                Re: kweken in een klein kastje

                En ventilatie? Geuroverlast?....ga je geheid last mee krijgen😉

                Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                HOME WEED HOME

                Comment


                  #9
                  Re: kweken in een klein kastje

                  Op 50x50x70cm is prima te kweken. Maar een afzuiging heb je nodig, net als een geurfilter.

                  Of je moet een gesloten circuit maken, een kast met CO2 toevoer en zonder 'verse' lucht. Maar de kans bestaat dat het veel te warm wordt.

                  T-neon verlichting gaat niet passen, CFL ook niet, dan kom je uit op tornado spaarlampen.. Daar valt wel onder te kweken, maar eigenlijk is dat weggegooid geld. Check de micro-sectie, daar vind je veel info.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  Bezig...
                  X