northern light autoflower

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rinkelbel
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Aug 2016
    • 1

    #1

    northern light autoflower

    Korting op 420shop
    Goedemiddag, ik ben rinkelbel en over de 70 jaar en nieuw op dit forum.

    Voor het eerst in mijn leven dat ik wiet heb geplant.

    Ik heb 5 northern light op het balkon staan in 22 liter airpotten en die zijn nu vanaf zaadje 76 dagen oud en 14 dagen geleden gestopt met voeding geven, ik ben bang, dat ik te vroeg ben gestopt met voeding geven, want ik zie nog geen amber kleurige trichromes.

    Ik vraag mij af of ik ze moet laten staan of moet gaan oogsten, zie de foto's
    Attached Files
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: northern light autoflower

    Wacht dan nog maar effe, zeker met dit weer. Zit nog wel wat voeding in de bladeren. En wat drijft iemand van in de 70 om nog wiet te gaan kweken? Mogelijk oudste lid hier op het forum?

    Comment

    • Gps
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 1988

      #3
      Re: northern light autoflower

      Bladeren rond de bloemen zijn nog mooi donker groen, niets aan doen.

      En tenzij je veel kweek ervaring hebt met wiet, zou ik een microscoopje kopen om naar de trichromen te kijken.

      Ik heb deze die ik hier gekocht heb.


      420 Shop is de online headshop met uitstekende service en een uitgebreid assortiment. ? Wij leveren snel en discreet. Bestel voor 16:20 = morgen in huis.
      Lets not criticize but legalize

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: northern light autoflower

        Ik zou ze omhakken. Want ik zie gele bananen. Dat betekent dat de plant stuifmeel maakt, en zichzelf (en de rest van de wijk) aan het bestuiven is.
        Dan komt er zaad in, en wiet met zaad is niet te roken (tenzij je van verbrande nagels/pinda's houdt).

        Komen de zaadjes van een winkel? En zo ja, welke?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: northern light autoflower

          Foto 8 zie ik ook een verdacht bruine calyx, precies bovenop, mogelijk dat die begint met toprot.
          Dit weekend lijkt me inderdaad een mooi moment om te gaan oogsten.

          Kleine gele banaanvormige dingetjes, +/- 5mm groot, die uit de toppen steken zijn mannelijke bloemen.
          Die mag je eraf knippen met oogsten, ook als je eventueel bruine stukken, schimmel/toprot, tegenkomt; goed er uit knippen.

          Blad is mooi leeggetrokken.
          Ziet er goed uit. Succes met knippen!

          nb. zaadjes van RQS ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Ronthebudman
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2015
            • 916

            #6
            Re: northern light autoflower

            70 plus en dan nog wiet kweken. HULDE!!
            Wat je het beste kunt doen?.....altijd luisteren naar qnq[emoji41]
            Laat nog ff weten wat je na het knippen, drogen en curen vind van de Northern light....
            Succes, Ron

            Comment

            Bezig...