Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Graag mening aub.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Graag mening aub.

    Korting op 420shop
    Beste leden.

    Sinds kort zijn we begonnen aan onze eerste kweek,
    Na veel info winnen zijn we dan gestart. Zoals jullie weten verteld iedereen wat anders en zit je meteen met 1000 manieren van kweken. Wij kozen de meest voorkomende, de plantjes kwamen mooi en snel uit de grond maar nu groeien ze precies wat traag. Al weet ik niet hoe snel ze groeien, hierbij wil ik dus een foto posten en met wat info erbij graag eens jullie mening horen...alvast bedankt

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Sorry vergeten te vermelden dat ze nu 4 weken oud zijn. Meer info mag je vragen want weet niet echt wat belangrijk is te vermelden...
    Attached Files

    #2
    Re: Graag mening aub.

    Ik zie in de hoek een TL bak....dat zal niet de enige verlichting zijn neem ik aan?

    Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
    HOME WEED HOME

    Comment


      #3
      Re: Graag mening aub.

      neem aan dat je wel meerderjarig ben?
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Graag mening aub.

          Mijn eerste plantje groeide spontaan uit me vingeplantpot omdat me vrind daar ze peuk in gedoofd had ghehe,.


          alle begin is vallen en opstaan kijken lezen leren bijstellen vloeken , gepakt worden, aangescheten , huisbrand, nooit meer terug van vakantie enzoveert.

          Bezint eer gij spint..

          Comment


            #6
            Re: Graag mening aub.

            Ja ben meerderjarig hoor en het is de meeste voorkomende manier bij amateurs bedoelde ik dan en de potjes waar ze nu instaan was voor de zaadjes de grotere potten staan al reeds klaar. De vraag was eigenlijk doen ze het goed voor 3 weken oud te zijn? Met de tijd zullen we uiteraard meer leren en beter materiaal aankopen...even voor duidenlijkheid deze kweek is niet voor te verkopen we zijn een stel vrienden die nu zelf wilde kweken.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Sorry 4 weken.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Comment


              #7
              Re: Graag mening aub.

              Neen er zijn 4 tl bakken en 6 gewone lampen die erboven hangen
              Agjah hohoog hangen die tl, je plant laat zien dat nauwelijks genoeh is om te overleven. Gewone lampen is een HPS je?

              Comment


                #8
                Re: Graag mening aub.

                De tl hangen niet ze staan recht in de vier hoeken van de kamer. Iemand zei me dat dat beter is omdat ze dan ook licht langs onder krijgen. Boven hangen 6 kleinere lampen op +- 30cm en hoe bedoel je dat ze laten zien dat ze nauwelijks genoeg hebben om te overleven? Alvast bedankt voor de info hierboven.

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Graag mening aub.

                    tl op max 10cm hangen, komt amper warmte vanaf, tot vijf centimeter boven blad gaat met compfan net onder licht door, ertegen soms zelfs smorgens bij mij dus lampen hoger dan , sna8 groeit een plant, overdag energie opdoen daarvoor
                    bij mij zien ze er zo uit na drie weken duo-fluor 2*80W, fotos zijn van december want met dit weer groeien ze nog wel sneller
                    IMAG1518.jpg de kneusjes klusjes, waarvoor ik gene tijd meer heb, is zoiets -> IMAG1516.jpg, was de laaste dag van vorig jaar hier zo, die gezonde met drie stokjes, dat was deze op het einde


                    mijn tip : licht er korter opzetten !!

                    groene groeten

                    hihi hihi
                    Last edited by member16666; 10 September 2016, 14:12.

                    Comment


                      #11
                      Re: Graag mening aub.

                      Ok bedankt voor de info en ik ga er werk van maken...nu zo groeien wel vlotjes want ze waren 18cm 2 dagen later stond hij op 25cm heb ze nu ook in 11l potten gezet. Maar hoeveel water mogen ze nu per dag eigenlijk?

                      Comment


                        #12
                        Re: Graag mening aub.

                        potgrond kan 10% vocht vasthouden dus maximaal 1.1l in ne volle 11liter
                        afh van warmte vochtigheid verdampt een plant meer of minder
                        als ze klien zijn om de vijf dagen dan om de drie dagen en in d ebloei dagelijks een bepaalde hoeveelheid
                        als je kamerplanten in leven kunt houden zal dat ook wel lukken voor wietplanten

                        suc6 ermee

                        Comment


                          #13
                          Re: Graag mening aub.

                          autoantwoorden? of heb je geen last van herhalen. ghehe

                          rammeld diezo uit ze linker mauw hoor.

                          Comment


                            #14

                            Comment

                            Bezig...
                            X