Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop benodigdheden?Best

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Aankoop benodigdheden?Best

Korting op 420shop
    Beste smokers/growers,

Graag zou ik voor eigen gebruik enkele plantjes willen kweken in een kweektent,
    heb echter geen idee waar ik best al de nodige spullen zou kunnen vinden...

Iemand hier een suggestie voor een eerlijke shop, waar de prijs kwaliteit goed zit maar ook zeker de nodige informatie word gegeven?

In de hoop op veel eerlijke steun,

Groetjes!

Re: Aankoop benodigdheden?Best

hoi,welkom ken zat goede growshops,maar waar kom je vandaan?
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.

Elke shop heeft wel zijn voor- en nadelen. Het hangt er sterk van af wat voor verlichting je wilt, hoeveel planten, hoe groot je kast is, enzovoorts. Je budget speelt ook een belangrijke rol, onder de 250 euro hoef je niets aan te schaffen, dan kun je beter doorsparen, want anders blijf je geld aan het uitgeven. Het is gewoon de minimale financiële grens om wat leuks te kunnen kweken.

Je vraagt ons nu, soort van, om je tent/kast/kweekruimte samen te stellen, te bepalen welke shop de beste reviews heeft, en wie daarin de goedkoopste is.. Dat is zo ongeveer het enige wat je zelf moet doen, de rest is namelijk duidelijk in het forum uitgewerkt. Kost wat zoekwerk, maar geen geld. Zonder je eisen of wensen, kunnen we niets. De ene shop is goed, maar levert alleen 250W HPS. De andere shop is ook goed, maar die beginnen pas vanaf de 400W, en verkopen geen filters.. Zo kun je uren blijven doorgaan. Niet elke shop heeft een eindeloze voorraad, en ik kan je bijna verzekeren dat je toch gauw bij 2 shops zult moeten bestellen. Als je weet wat je zoekt, dan kun je daar zelf een betere overweging van maken dan dat wij voor jou kunnen doen.

Ik denk dat het goed is om eens uit te zoeken wát je dan nodig hebt, en gewoon te kijken bij de growshop reviews hier en op andere fora. Aldaar kun je kijken welke shop het materiaal heeft dat je zoekt. Om nu te zeggen: wandel naar growshop XYZ en zeg dat je een tentje wilt opzetten, dat kan, maar dan probeert hij je waarschijnlijk zoveel mogelijk aan te smeren. Neem het hem eens kwalijk? Er moet brood op de plank! Maar als je zelf komt met een boodschappen lijst, dan krijg je dezelfde service, maar wel meer waar voor je geld. Vandaar dat het belangrijk is om je bouwplan eens uit te denken met de handvaten hier op het forum, en dan pas naar shops te gaan zoeken. Een paar houten platen van de gamma zijn goedkoper dan een secret jardin tent die ze jou in een shop willen verkopen. Zulke dingen zijn belangrijk om te onthouden.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

LR geeft je hier alles al op een schoteltje. Qua shops moet je zelf beslissen, ik heb persoonlijk al m'n spullen besteld bij Greensell en ben hier zeer tevreden over.
        Voor de benodigdheden kan ik je alleen maar aanraden om hier (en op andere fora) veel rond te kijken en nog even te wachten met aankopen doen.

Goedkoop is vaak duurkoop, en stel je snel snel een setje samen ga je binnen de kortste keren terug in de shop staan voor andere spullen te halen. Dus laat alles wat bezinken, denk goed na over hoe je het wilt aanpakken en kijk daarna rond voor wat je nodig hebt. Dan kun je nog desnoods hier je aankooplijstje posten en kunnen anderen je nog wijzen op fouten.

Grtz
        Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Zoals Modest al aangeeft, eventueel bij Greensell,
          eerlijk en kundig advies,
          en eventueel discreet thuisbezorgd!

succes O.D.

Comment

Bezig...
          X