Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaailing worteltje gebroken, wat nu :/

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaailing worteltje gebroken, wat nu :/

    Korting op 420shop
    Hey iedereen!

    Ik zit met een probleempje..
    Ik had laatst een ontkiemd zaadje in aarde gezet, en daarvoor was hij al lekker op weg.
    Ik dacht dat hij nu toch echt wel al boven de grond zou moeten steken. Dus heb ik heel voorzichtig het aarde weggehaald en tot mijn verbazing zag ik dat het worteltje gebroken was in de buurt van de lobblaadjes... Ik denk dat het omhulsel een bepaalde druk gaf... De lobblaadjes zijn paarsig, horen die niet groen te zijn?
    Ik ben echt extreem voorzichtig bezig geweest, het zou toch niet kunnen dat ik hem gebroken heb.

    Er is nog wel een soort aanhechtingspuntje, dus ik heb hem terug er recht op gezet, bedekt met aarde. De lobblaadjes bloodgesteld aan het licht, en een beetje Power Root van Plagron (in water) gegeven. Is er nog hoop?

    Groetjes
    Last edited by BlazeCake; 27 November 2016, 16:00.

    #2
    Re: Zaailing worteltje gebroken, wat nu :/

    sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

    Comment


      #3
      Re: Zaailing worteltje gebroken, wat nu :/

      Man man man, kieken Ik zei nog, die komen niet direct boven. Zaadje zat mss 24 uur in de grond... Er zat sowieso leven in, dat komt vanzelf boven. En als het ni boven komt (wa onwaarschijnlijk is) dan is dat maar zo. Door te gaan graven bereik je niks meer dan problemen. Opnieuw beginnen dus.

      Comment


        #4
        Re: Zaailing worteltje gebroken, wat nu :/

        15218562_1210560625676038_1111493828_n.jpg

        Dit was eerst dus onder de grond. En heb ik nu boven de grond laten uitsteken.
        Ik laat liever de wortel zoals het is, kijken of er nog iets kan gebeuren.
        Kan wel een tekeningetje maken hoe het er ongeveer utizag.

        links oude situatie, rechts hoe ik hem heb geplaatst.
        Naamloos.png

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        Man man man, kieken Ik zei nog, die komen niet direct boven. Zaadje zat mss 24 uur in de grond... Er zat sowieso leven in, dat komt vanzelf boven. En als het ni boven komt (wa onwaarschijnlijk is) dan is dat maar zo. Door te gaan graven bereik je niks meer dan problemen. Opnieuw beginnen dus.
        Ik
        ben
        echt
        stronteigenwijs haha.

        Die andere gaat wel lekker hoor!
        Heb weer een nieuw zaadje besteld.
        Maar komt wel goed

        Dan heeft de ander maar een week extra groei...
        Last edited by BlazeCake; 27 November 2016, 16:29.

        Comment


          #5
          Re: Zaailing worteltje gebroken, wat nu :/

          Terugvouwen werkt niet zo goed met zaailingen.
          Ik zou ze ook iets minder modderig plaatsen, dan komen ze wat makkelijker door de grond naar boven. Zware, natte modder dat is nogal pittig om doorheen te komen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X