Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zou dit wat zijn ? (diy cobs)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zou dit wat zijn ? (diy cobs)

    Korting op 420shop
    Wil proberen zelf een lamp te bouwen, maar weet niet veel welke specs nou goed zijn ?

    http://www.ebay.de/itm/AC-110-220V-5...gAAOSw5ZBWJZrD


    Greetzz

    #2
    Re: Zou dit wat zijn ? (diy cobs)

    Geen idee, is denk ik moeilijk te zeggen aangezien er weinig info bij staat. Ik ben uiteindelijk voor de adviezen in het LED DIY Noob draadje gegaan, als het goed is krijg ik mijn COB's eind deze week binnen. Dat zijn bewezen LED's, je kan de kweekverslagen erop na slaan. Kost misschien iets meer dan 20 euro, maar je weet in ieder geval wat je ervan kan vewachten. Hou er rekening mee dat hoewel deze COB's lijken op diegene die je hier voorbij ziet komen (met name de Cree COB's), deze toch echt anders zijn en het dus moeilijk te zeggen is wat ze zullen doen.

    Wil je echt goede specs (zeker weten dat de COB's het juiste spectrum hebben, aantoonbare wattages, etc.) dan raad ik je echt aan om onderstaande draadje door te lezen, staat een zee van info in die je eigenlijk direct kan gebruiken.

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ial-voor-noobs
    1e kweek - Mohan Ram (Done)
    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

    Comment


      #3
      Re: Zou dit wat zijn ? (diy cobs)

      Ik heb een 50W full spectrum hangen tussen mijn Cree cob's. Ding doet goed zijn werk.
      Scheelt het extra spectrum tussen mijn 3500K's? Geen idee. Maar de plantjes doen het goed eronder.

      Ik heb 8€ betaald voor de COB en 10€ voor de driver Dus ongeveer hetzelfde.

      Zou niet al mijn cob's zo doen, maar als aanvulling doet hij het prima.

      Let wel op dat je nog koeling zal nodig hebben, want echt efficient zijn ze niet hoor. Ik heb er een actieve cpu koeler aan gehangen.

      Dus reken nog 20€ voor je cpu koeler/fan en een 12V voeding.
      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment

      Bezig...
      X