Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste binnen kweek onder led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    20-25 cm lijkt me wel voldoende check je mede led gebruikers

    Comment


      #32
      gaat lekker daar geef je al voeding?





















      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #33
        Nou ja niet de voeding die ik moet hebben....had een beetje in gedachte om brandnetel gier tegebruiken maar heb nog niet goed uitgevonden of dat de juiste keus is .bij me buiten planten ging het wel goed.ik zit toch tedenken om iets van bio nova tegebruiken of is er nog beter teverkrijgen .flesje groei en bloei maar wat voor merk...........

        Comment


          #34
          Nu had ik nog een fles staan maar dat is voor.er staat a kijk zelf maar
          Attached Files

          Comment


            #35
            Het zou kunnen toch zit ook beetje het zelfde in als andere voeding

            Comment


              #36
              Het zou kunnen toch zit ook beetje het zelfde in als andere voeding moet zeker gaan voeden want de bladeren worden geel aan de onderkant en boven in licht groen had al gekeken op forum wat het kan zijn...zie geen beestjes dus denk voeding gebrek.......zal nog even een fototje er op zetten

              Comment


                #37
                Sorry voor de foto op zn kant
                Attached Files

                Comment


                  #38
                  De onderste foto zie je het goed .de bladere worden licht groen en geel aan de onderkant .....de middelste foto worden de nerven rood.en de bladeren ook licht groen......

                  Comment


                    #39
                    Nou hep ik ze dus voeding qegeven en zijn al beetje bijgekomen.
                    Attached Files

                    Comment


                      #40
                      Ik wil nadien wel eens de wortels zien. speciaal in zo'n vensterbak bak
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                      Comment


                        #41
                        Ik kan je vetellen heel de bak zal vol met wortels zitten......ze hebben de ruimte opzij tegroeien ivp naar beneden volgens mij maakt het niet veel uit (denk ik) bak is negen half liter en is voldoende had ik ergens gelezen ...mischien voor de hoogte en als ze zwaarder worden niet optimaal maar dan moet ik ze vast zetten maar zover is het nog niet.....de tijd zal het me leren.....dacht door ruimte gebrek neem ik smalle bakken .......komt goed zeg ik altijd. Zoniet dan toch

                        Comment


                          #42
                          Met een mooi steun net erboven dan komt het wel goed met die dames.
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                          Comment


                            #43
                            hey,

                            ik kweek ook met led. ik gebruik 2x480w mars hydro in 1.20x1.20 tentje oogst rond de 300g met 4 plantjes eronder. gebruik canna groei/bloei voeding en rhizotonic voor de wortels, dat lijkt mij de goedkoopste en makkelijkste kan weinig fout gaan. ik heb wel met sommige soorten die ik onder led kweek dat ze aanzienlijk meer cal/mag nodig zijn. hoop dat je hier wat aan hebt?

                            je kan mijn instagram ook bekijken voor wat fotos. dutchstoned.

                            nu heb ik een scrog geplaats om wat meer uit mijn 1.20x1.20 te kunnen slaan.
                            misschien doe ik er nog een klein lampje bij voor de bloei. de nieuwe dimlux 315w lijkt me wel nice.

                            Comment


                              #44
                              O oke dat zojn een heleboel watts bij mekaar ...ik maar 120 watt in een zelf gebouwde kast maaar moet even proberen en neem ik volgende keer 4 plantjes in de kast met extra lampie......thanks voor de reactie en zal ecen stjekke naar foto.s op instagram....

                              Comment


                                #45
                                Een net is ook een oplossing idd thanks

                                Comment

                                Bezig...
                                X