20-25 cm lijkt me wel voldoende check je mede led gebruikers
mijn eerste binnen kweek onder led
Collapse
X
-
-
Nou ja niet de voeding die ik moet hebben....had een beetje in gedachte om brandnetel gier tegebruiken maar heb nog niet goed uitgevonden of dat de juiste keus is .bij me buiten planten ging het wel goed.ik zit toch tedenken om iets van bio nova tegebruiken of is er nog beter teverkrijgen .flesje groei en bloei maar wat voor merk...........
Comment
-
Nu had ik nog een fles staan maar dat is voor.er staat a kijk zelf maarAttached FilesComment
-
Het zou kunnen toch zit ook beetje het zelfde in als andere voeding moet zeker gaan voeden want de bladeren worden geel aan de onderkant en boven in licht groen had al gekeken op forum wat het kan zijn...zie geen beestjes dus denk voeding gebrek.......zal nog even een fototje er op zettenComment
-
Sorry voor de foto op zn kantComment
-
Nou hep ik ze dus voeding qegeven en zijn al beetje bijgekomen.Comment
-
Ik wil nadien wel eens de wortels zien. speciaal in zo'n vensterbak bak
Comment
-
Ik kan je vetellen heel de bak zal vol met wortels zitten......ze hebben de ruimte opzij tegroeien ivp naar beneden volgens mij maakt het niet veel uit (denk ik) bak is negen half liter en is voldoende had ik ergens gelezen ...mischien voor de hoogte en als ze zwaarder worden niet optimaal maar dan moet ik ze vast zetten maar zover is het nog niet.....de tijd zal het me leren.....dacht door ruimte gebrek neem ik smalle bakken .......komt goed zeg ik altijd.
Zoniet dan toch
Comment
-
Met een mooi steun net erboven dan komt het wel goed met die dames.Comment
-
hey,
ik kweek ook met led. ik gebruik 2x480w mars hydro in 1.20x1.20 tentje oogst rond de 300g met 4 plantjes eronder. gebruik canna groei/bloei voeding en rhizotonic voor de wortels, dat lijkt mij de goedkoopste en makkelijkste kan weinig fout gaan. ik heb wel met sommige soorten die ik onder led kweek dat ze aanzienlijk meer cal/mag nodig zijn. hoop dat je hier wat aan hebt?
je kan mijn instagram ook bekijken voor wat fotos. dutchstoned.
nu heb ik een scrog geplaats om wat meer uit mijn 1.20x1.20 te kunnen slaan.
misschien doe ik er nog een klein lampje bij voor de bloei. de nieuwe dimlux 315w lijkt me wel nice.Comment
-
O oke dat zojn een heleboel watts bij mekaar ...ik maar 120 watt in een zelf gebouwde kast maaar moet even proberen en neem ik volgende keer 4 plantjes in de kast met extra lampie......thanks voor de reactie en zal ecen stjekke naar foto.s op instagram....
Comment





Comment