Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paarse stelen, Super Bud Auto seedlings

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: Paarse stelen, Super Bud Auto seedlings

    Korting op 420shop
    Beste mede kwekers,

    Na wat zoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat een paarse steel uit verschillende factoren kan voort komen, (voedings tekort, stress, te lage lucht vochtigheid...)

    Ik zit namelijk met 2 Super Bud auto seedlings waarvan de steel paars wordt. Ze staan samen in de tent met 2 Jack herer auto, die perfect gezond zijn. (ze zitten allemaal in week 2)
    Zou dit in de genen van de plant kunnen zitten (Super bud)?? Heb dit nog nergens kunnen terug vinden.

    Heb ook al gelezen dat dit dood normaal kan zijn voor een gezonde tuin en dat je niet meteen zorgen hoeft te maken.
    Zijn er mensen die de zelfde plant al hebben gekweekt en me mss wat meer informatie kan geven i.v.m deze paarse steel? En waar ik eventueel moet op letten moest het een gebrek aan voeding zijn?

    Alvast bedankt voor de hulp!
    Grtz H4Z3

    PS: Alle tips zijn wekom, dit is me eerste kweek en hopelijk een goede kweek ;D

    #2
    Re: Paarse stelen, Super Bud Auto seedlings

    Oorspronkelijk geplaatst door H4Z3 View Post
    ...Alle tips zijn wekom, dit is me eerste kweek en hopelijk een goede kweek...
    Kijk eens in de helpdesk.
    Daar worden alle topics over bladproblemen, ziektes en beestjes geplaatst.
    Sterker nog, er loopt net weer een topic over paarse stelen.

    Of dat in de genetica zit kun je makkelijk uitvogelen, zoek uit welke genetica er in zit.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Paarse stelen, Super Bud Auto seedlings

      THX, ik zal nog eens verder zoeken voor de genetica van deze plant. Kzal de topic zelf ook eens zoeken. bedankt voor de reactie alvast

      Comment


        #4
        Re: Paarse stelen, Super Bud Auto seedlings

        Zaailingen met paarse steel, dat is nogal normaal.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Paarse stelen, Super Bud Auto seedlings

          Speelt temperatuur ook niet een grote rol ? Ik had voordat mn kweekhok luchtdicht en geisoleerd was een nacht temperatuur van soms 7,8 of 9 graden Celsius , na 2 a 3 dagen hadden alle 3 de dames paarse stelen , nu 3 weken later zijn die bij de 2 die gezond zijn verdwenen. De 3e is zo Klein dat ik blij ben als ze 1 gr. produceert en heeft nog steeds een paarse steel , had van iemand een master kush die in 7 weken bloei zat gekregen met een stam zoooo paars dat het zwart leek , werd er niet minder stoned van !

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          3x maple leaf indica MLI
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Paarse stelen, Super Bud Auto seedlings

            Kou kan ook meespelen, zeer zeker. Maar zaailingen met paarse stelen, dat gebeurt zelfs op warme plaatsen.

            De paarse steel die ik zie op die stengelplant, wordt trouwens niet alleen door de kou veroorzaakt, maar ook door chronisch te nat of een stikstofgebrek//tekort, of anders stress door het plukken van het blad // ongezondheid. Ik kan meer oorzaken vinden dan alleen de koude in dat geval.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X