Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Saluti a tutti! Ik heb 4 plantjes in een tentje staan waarvan ik van één redelijk zeker ben dat hij mannelijk is. Die ga ik morgen verwijderen. Heb nog een aantal fotos gemaakt, kan iemand mijn vermoeden bevestigen?
De eerste 2 fotos zijn van het mannetje, de 3 vrouwtjesfotos (hoop ik toch?) en dan een foto waar rechtsboven een bolletje is, is dat een mannelijke balletje?
1ste + 2de + laatste is mannelijk volgens mij, aan de andere planten zie ik geen bloeiverschijnselen, misschien dat een van de oude garde er meer op kan zien.
Zucht...4 planten, 2 mannetjes,1 hermafrodiet en 1 vrouwtje^^ Heb dan maar nieuwe feminised zaadjes besteld :p Nooit meer random zaadjes voor mij Een tent met 1 vrouwtje in is maar kaal anders
heb hier een fototje van een plantje..ik twijfel wat het is...(vermoed een herma)maar weet niet zeker graag julie mening??? IMG_4235.jpgIMG_4237.jpgIMG_4242.jpg
Comment