Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje / Vrouwtje

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Mannetje / Vrouwtje

    yup een manneke
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: Mannetje / Vrouwtje

      Thanks, jammer had deze graag vet gemest, dan maar ergens in het bos dumpen.
      2 km. van waar ik woon moet toch wel genoeg zijn om geen pollen op te vangen?

      Comment


        Re: Mannetje / Vrouwtje

        als de wind goed zit.....
        en wil je andere buitenkwekers pesten mss?
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          Re: Mannetje / Vrouwtje

          Graag niet in de buurt van rotterdam :p

          En hoezo zou je denken dat ze allemaal vrouwlijk zouden zijn>?
          sigpic

          Comment


            Re: Mannetje / Vrouwtje

            Omdat ik uit 2 planten ong. 10 zaden heb gehaald terwijl er per plant ong. 100 gram aan zat.
            Die zaden zouden dus fem. moeten zijn lijkt me, maar kan zijn dat er een zaadje van de shop tussen zat, alleen denk ik dat niet daar ik 4 zaden heb kunnen ontkiemen waarvan 3 dezelfde soort op het oog en 1 andere die wel vrouw is en mooi aan het bloeien is. Heb er nog 2 die ik moet testen op vrouw. Hoe kan ik de preflowers zien of voorbloei signalen voor vrouwtjes?
            PS de man gaat naar vriendje van me die ik nog een plantje had belooft. Eerst maar eens kijken of hij deze kan verzorgen. Hij heeft ook bijna geen zonlicht in huis maar denk dat deze het wel zal overleven als kamerplant. Kunnen we ook nog ons eigen stuifmeel oogsten). Al zal kruisen misschien niet zoveel zin hebben, maar wel in december onder wat simpele spaarlampen, daarmee moet je toch wel kunnen kruisen lijkt me?
            Last edited by stressloos; 15 April 2014, 22:55.

            Comment


              Re: Mannetje / Vrouwtje

              Toch snap ik hem nog niet.

              Anywho.. Fem zaad krijg je alleen als je een heel proces door gaat.
              Reg. zaad wat jij hebt, daar kan man en vrouw uit komen. Is niet zo als je gewoon 2 planten kruist alleen maar vrouw krijgt.. Daar gaat eerst nog een heel proces voor af.


              Hier
              zie je hoe iemand Fem. zaad maakt.
              sigpic

              Comment


                Re: Mannetje / Vrouwtje

                Ja ik had vorig jaar 2 buitenplanten waar tussen de 100 gram ook nog 5 zaden per plant uit kwamen, de kans is toch groot dat ze fem. zijn tenzij ze magisch door iemand anders zijn bestoven heel laat in het seizoen? de vrouw heeft toch alleen vrouwenchromosomen??

                Comment


                  Re: Mannetje / Vrouwtje

                  Blijkbaar niet heh..
                  Zaden van herma's dragen ook het herma-gen.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    Re: Mannetje / Vrouwtje

                    Oorspronkelijk geplaatst door stressloos View Post
                    , de kans is toch groot dat ze fem. zijn tenzij ze magisch door iemand anders zijn bestoven heel laat in het seizoen?
                    NEE
                    De kans groter dat je een herma had, of een of andere kerel die mannetje had staan..
                    sigpic

                    Comment


                      Re: Mannetje / Vrouwtje

                      Ik heb dit topic een beetje doorgebladerd, maar ik kom er nog niet helemaal uit.
                      Vorig jaar heb ik een aantal feminized autoflowers gekweekt en geoogst, en daar kwamen - naast de wiet - in totaal 12 zaadjes uit (ik weet overigens niet hoe en waarom). Wat is nu precies de kansverdeling op mannelijk, vrouwelijk en herma? Of is daar niets met zekerheid over te zeggen?
                      Mijn AF kweekverslag 2014: Automatic Mary, Bubblelicious en Northern Lights
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...orthern-Lights

                      Comment


                        Re: Mannetje / Vrouwtje

                        Zoals ik het begrijp bij mijn plantjes van vorig jaar zijn de zaden gekomen omdat je plant herma is geworden. Hier kan blijkbaar ook mannetjes uitkomen, ook al had ik geen fem. seeds, al mijn planten waren toch vrouwtjes geworden, en ze hebben wel wat stress gehad, was me eerste grow. Maar ben zelf geschokt dat ik dus een volle man tegen kwam. Maar volgens de theorie zouden de zaden dezelfde planten voortbrengen die dan ook misschien weer een paar zaden loslaten, of heb ik het mis?

                        Comment


                          Re: Mannetje / Vrouwtje

                          hermazaad= hermaplant
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            Mannetje / Vrouwtje

                            Ben ik het niet mee eens, hermazaad = super gevoelig voor herma maar zou ook een vrouw kunnen worden.
                            Maar de moeite niet waard omdat de kans klein is.

                            Greetz, xslt66x
                            Last edited by xslt66x; 18 April 2014, 11:38.

                            Comment


                              Re: Mannetje / Vrouwtje

                              sigpic

                              Comment


                                Re: Mannetje / Vrouwtje

                                toch nog 2 andere vrouwen gekregen gelukkig. Dus 3 uit 4 vrouw en zien er goed uit nu in de bloei.

                                Comment

                                Bezig...
                                X