Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje / Vrouwtje

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Mannetje / Vrouwtje

    AHjah die erboven is duidelijk man
    op de foto zag dierare onduidelijke niet in focus zijnde fruts, voor mijn wazige blik uit als een fim, ghehehe

    en spint!

    Comment


      Re: Mannetje / Vrouwtje

      whutttt? Spint? Geeft niet hoor, stond buiten. Zal door de vochtigheid komen? Maar Ecle ziet nieksss
      Baas in eigen brein.

      Comment


        Re: Mannetje / Vrouwtje

        waarom staan er dan draden op je foto?

        maargoed iemand spinde die draden wie? ik denk een rode spintmijy die overwinterde, just my to sents,

        neem me niet te serieus hoor man
        ze leefd l niet meer ik waarschuw enkel

        toen spint nog heel normaal was

        Comment


          Re: Mannetje / Vrouwtje

          Haha great! Weet je wat dat is? Een tupperware deksel met krassen heerlijke lachkick nu.
          Baas in eigen brein.

          Comment


            Re: Mannetje / Vrouwtje

            bwahahahahaha,



            achso


            hihihi agjah toch leuk

            ik zag spinseldraden op een steeldje van een stressball
            .
            vond nog een deftig antwoord om het ff an te zien na een fim

            Comment


              Re: Mannetje / Vrouwtje

              Ik weet niet wat je zag maar maakt ook niet uit. Ligt toch in de container
              Baas in eigen brein.

              Comment


                Re: Mannetje / Vrouwtje

                Hallo allemaal,

                Ik heb een week of 2 geleden mijn plant gepost ivm dat er gezegd werd dat deze in voorbloei zou zijn (3 weken oud) en dat het een mannelijke plant zou zijn...

                Ik ben op vakantie maar inmiddels is mijn maat langs geweest om de kleine een beetje drinken te geven.

                Hier een paar (niet zulke hele goede foto's). Ik ben zondag weer thuis en dan zal ik even een paar haarscherpe foto's maken met mijn microscoop!

                Misschien dat jullie hier al wat mee kunnen?!









                Comment


                  Re: Mannetje / Vrouwtje

                  Hallo, mijn naam is Freek.

                  ik ben nieuw op het forum en nieuw in de wereld van het kweken ik ben nou heel erg benieuwd of ik een mannetjes of een vrouwtjes plant heb, ik hoop snel reactie te krijgen op de bijgeleverde afbeeldingen.

                  De wielsoort is Citral skunk (zaadjes van the bulldog in Amsterdam)

                  Ik hoop snel reactie te krijgen mvg Freek IMG_4250.jpgIMG_4251.jpgIMG_4252.jpg

                  Comment


                    Re: Mannetje / Vrouwtje

                    Op de foto's is nog geen duidelijke voorbloei te zien, dus even geduld nog.

                    Comment


                      Re: Mannetje / Vrouwtje

                      Hoi ik heb een vraag ik heb een wiet plant en ben benieuwd of het een mannentje of een vrouwtje is , kunnen jullie mij daar mee helpen ? Groetjes20160726_175402.jpg

                      Comment


                        Re: Mannetje / Vrouwtje

                        Aan de bladeren kan ik het niet zien. Je zal dan toch een close-up moeten maken van de voorbloei. Zoek maar eens in de oksels van node 5 tot 8.

                        N.B. als je dit hele topic van begin af had doorgenomen,.......

                        Comment


                          Re: Mannetje / Vrouwtje

                          Goedemiddag stoners.

                          Ik begin in mijn plantje (voor)bloei tekenen te zien, maar weet echt niet of het nou mannelijk of vrouwelijk is.
                          Deze topic is van voor tot achter doorgelezen, maar voor de beginnende kweker is dit toch moeilijk te bepalen.
                          Wellicht dat iemand hier mij meer kan vertellen.
                          Alvast bedankt voor de moeite en evt adviezen.

                          a1.jpga2.jpga3.jpga4.jpg

                          Ik hoop dat de foto's goed genoeg van kwaliteit zijn om dit te kunnen zien.
                          Have a relaxed and chill sunday everyone.
                          sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                          Comment


                            Re: Mannetje / Vrouwtje

                            Kzou wat duidelijkere foto's maken.. maar het lijkt niet op een vrouw zo te zien ...
                            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                            (running)

                            Comment


                              Re: Mannetje / Vrouwtje

                              @ Shivaman......Ik was er al bang voor.
                              Dit is mijn eerste plantje die ik van zaad uit heb laten groeien,
                              maar had in den beginne niet echt rekening gehouden met alle bijkomende stress die zo'n plantje wonderbaarlijk genoeg kan krijgen.
                              Misschien zijn er meerdere die hun mening willen geven...LoL

                              Inmiddels ben ik al met een nieuwe OG kush plantje bezig.
                              En bij deze gaat het allemaal wat bewuster.
                              Maar om evt kans op bestuiving te voorkomen moet ie wel op tijd vertrekken natuurlijk.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              En dan te bedenken dat ik m altijd schatje heb genoemd....lol
                              Ik schaam me kapot man....
                              sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                              Comment


                                Re: Mannetje / Vrouwtje

                                Het is niet zo dat als regulier zaad een mannetje geeft dat je iets verpest hebt he...

                                Normaal gesproken wordt ongeveer de helft man en de andere helft vrouw.
                                Zelfs onder de beste omstandigheden komen er dus ook mannetjes voor

                                Gelukkig maar. Om mooie toppen te krijgen zul je toch eerst zaad moeten krijgen en die krijg je toch echt met vrouw en man...

                                Comment

                                Bezig...
                                X