Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje / Vrouwtje

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Mannetje / Vrouwtje

    Zeker wel.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: Mannetje / Vrouwtje

      Goede morgen zullen we maar zeggen.

      Ik ben nieuw in het kweken en op het forum, anders zaten we hier niet uiteraard.
      schets qua opstelling.1e ronde 2x 1x1x2 met 400w en toe behoren. op aarde/ en op vleermuispoep basis. zaadjes : SSH 8 stuks

      Na 1x zelf geprobeerd te hebben. zoeken regelen afstellen en doen. ( redelijk gelukt! niet qua opbrengst wel qua kwaliteit was ver boven verwachting!!! div. mensen K.o na halve blow)
      en nu de 2x gestart met de zelfde insteek.maar 100% zeker weten gescheiden zonder enige risico's, kwa bestuiving of iets ... maar voor zo ver ik zie zijn het Herma's.... ( 1e oogst, licht lek en te groot temperatuur verschil) waardoor helft
      verloren ging. stuk of 20 zaden van ruim 200 ben ik bang, bewaard. en ongeveer 300g te verroken. aan de hand van de reactie's , moest ik me wel verdiepen
      in de op geleverde zaadjes. na mijn wel/niet? logische verklaring om t te gaan proberen, wil ik nu toch maar de hulp van de expert's in roepen...
      dit zijn 2 van de 4 planten . ik ga morgen de andere 2 helemaal na lopen. Mocht dit nog nodig zijn .... graag ben ik benieuwd wat jullie hier van zeggen.
      banaantje.jpgIMG-20160329-WA0038.jpgIMG-20160329-WA0034.jpgIMG-20160329-WA0037.jpgIMG-20160329-WA0038.jpgIMG-20160329-WA0033.jpgIMG-20160329-WA0036.jpg

      Nu is het toch zo dat je de banaantjes zou kunnen verwijderen. elke dag na lopen met risco van dien dat je vanaf af nu 8weken je best doet voor niks?
      of is dit onbegonnen werk? waar gaat het hier nu fout...
      excuus voor als de foto's niet duidelijk genoeg zijn. 1e x Forum 2e x kweek. 1x fotograferen
      Attached Files

      Comment


        Re: Mannetje / Vrouwtje

        Ik snap niet zoveel van je verhaal Chepperboy, de foto's zijn ook niet zo lekker.. 20 zaden verbruikt en 200 over gehouden? Waarvan? Uit je oogst? Hoe komt er zaad in je oogst?! Of zijn de zaden gekocht? Bestuiving zeg je, waarvan? waarmee?
        Ik zie wel twee 'dingen' per okselzijde bij die omcirkelde foto, da's vaak slecht nieuws, want vrijwel alleen herma's doen dat.

        Bananen kun je inderdaad plukken, maar de vraag is of je dat dagelijks wilt blijven doen bij 8 planten. Ik zou er zelf niet voor kiezen, helemaal niet in de binnenkweek.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: Mannetje / Vrouwtje

          Van hermazaden krijg je hermaplanten.
          Daar is het fout gegaan denk ik.
          Start met goeie zaadjes
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Re: Mannetje / Vrouwtje

            Bedankt voor jullie reactie! de zaden die ik in ronde 1 gebruikte waren 100% vrouwelijk ( online besteld, weet even niet zo snel de site).
            van daaruit internet af zitten struinen en dacht ik zelf uit alle verhalen te hebben begrepen dat er een goeie kans was dat deze zaden
            vrouwelijk zouden zijn...
            tot nu toe twijfel ik nog steeds. ik zal proberen zo snel mogelijk wat nieuwe Betere! foto's te plaatsen.

            ik heb zelf al 100e foto's bekeken op internet maar blijf het moeilijk vinden. het verschil tussen witte haren en banaantjes, is dat in praktijk
            echt zo moeilijk te herkennen? of moet dit er toch wel uit springen? ( ik twijfel namelijk eerder de positieve kant op ).
            voor jullie waarschijnlijk een koud kunstje... ik hoop het een x te leren

            Comment


              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                Re: Mannetje / Vrouwtje

                Thnx QnQ, ik denk dat dit ik dus pech heb en vermoedelijk allemaal herma's heb. zeker omdat je aangeeft dat die bananen pas veel later in de bloei te zien zijn... die ballen waar jij t over heb. die kan ik eigenlijk Niet! vinden... en ik ben echt druk op zoek. vanaf 18mrt staan ze in de bloeie goeie 2 weken... even voor de duidelijkheid, excuus als mijn verhaal niet helemaal helder over kwam. Maar de 1e ronde, waren zaden van online site. zouden dus goed geweest moeten zijn. eind stand bleek in die oogst zaden te zitten! en die zaden heb ik gebruikt voor nu de 2e ronde. 95% kans dat dit dus weer herma's zijn zoals ik begrijp van QnQ. ik heb nog wat foto's gemaakt, en nee ze zijn helaas niet heel veel beter. toch bedankt voor jullie moeite. en ik zal over een dag of 5 weer ff nieuwe foto's en post de deur uit doen.20160403_203938.jpg20160403_203905.jpg20160403_204112.jpg20160403_204151.jpg ze zijn vrij klein vanaf zaad maar 12 dagen gegroeid. eigenlijk een dikke 1.5 week te vroeg in de bloei maar is even niet anders zogezegd.

                Comment


                  Re: Mannetje / Vrouwtje

                  image.jpgimage.jpg
                  Dit zijn 2 verschillende planten beide lowryders, ik heb zo het idee dat het beide mannetjes zijn, klopt dit? Dit zijn namelijk me eerste planten. Toch zie ik ook een soort van steeltjes op de eerste 2 vertakkingen, iemand die me het antwoord kan geven? Alvast bedankt! 😉👍

                  Comment


                    Re: Mannetje / Vrouwtje

                    Beide kerels helaas.

                    Comment


                      Re: Mannetje / Vrouwtje

                      20160508_151427.jpg
                      Wie durft er een uitspraak te doenn

                      Comment


                        Re: Mannetje / Vrouwtje

                        Lijkt mij een vrouw te worden. Morgen weed je het zeker.

                        Comment


                          Re: Mannetje / Vrouwtje

                          Ik denk man. Begin van calix is doorgaans puntiger. Je ziet precies al waar die gaat open gaan ook.

                          Comment


                            Re: Mannetje / Vrouwtje

                            Ik denk ook man of herma. Meer gevoel van herma.

                            Comment


                              Re: Mannetje / Vrouwtje

                              Ff update van de plant met foto. Ik vind het nog lastig te bepalen. Maar als het een herma is gaat ie ook om! 20160510_094923.jpg

                              Comment


                                Re: Mannetje / Vrouwtje

                                Hier lijkt het eerder mannelijke voobloei. Zitten die ballen op een klein steeltje? Zoon mannelijke stuifmeelbal bestaat uit 5 partjes (zoals bij een sinaasappel zeg maar) en zit op een kort steeltje.

                                Gewoon afwachten tot dat je wel of geen pistel daar ziet uitkomen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X