Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aarde volle grond?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aarde volle grond?

    Korting op 420shop
    Ik ga 5 planten in een tuin zetten, de volle grond. Daarvoor laat ik de planten binnen sterk worden.

    Nu moet ik dus de volle grond gaan voorbereiden, en ik lees veel over maanden van voorbereiding en de grond bemesten, omscheppen, etc.

    ik heb hier niet de tijd voor aangezien de planten waarschijnlijk over een maand al de volle grond in gaan.

    ook vind ik het gedoe met die grond voorbereiden erg moeilijk klinken, kan het tenminste nog niet samenvatten.

    zelf had ik als plan om zelf grond samen te stellen, deze te gebruiken voor de al ontkiemde plantjes en dus een gat graven en daarvoor in de plaats de eigen grond erin. Zodat de pH, voedingsstoffen, etc allemaal kloppen.

    Ik vroeg mij af wat jullie aan raden qua grond. Dit word mijn eerste keer en ik wil het graag nog even iets simpeler houden.


    als extraatje wil ik ook graag vragen welke soort jullie aanraden voor een beginner in volle grond.
    Deze vraag is al heel vaak gesteld, dat weet ik; autoflower werkt goed in de volle grond, indica is makkelijker, geen kush.
    maar welke soort ik dan moet nemen is mij nog een raadsel..
    Het liefst ook een soort die al snel geoogst kan worden.


    Alvast erg bedankt!
    gr.

    #2
    Ligt er niet gewoon al grond in je tuin ?
    Dan hoef je namelijk niks te doen.

    Kies de soort die je rookt !!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Ligt er niet gewoon al grond in je tuin ?
      Dan hoef je namelijk niks te doen.

      Kies de soort die je rookt !!
      Er ligt zeker grond in de tuin, maar ik twijfel of de voeding en de pH juist is..
      of maakt dit niet heel veel uit en moet ik alleen groei en bloei voeding kopen speciaal voor cannabis?

      ik rook zelf sativa, maar indica ga ik groeien. Eerst dacht ik dat het erg verschilt per soort. Maar ben er laatst achter gekomen dat je eigenlijk een enorme ruime keus hebt, zelfs als beginner!
      ik had northernlight auto en whitewidow gevonden, maar dit is nog niet definitief.

      Comment


        #4
        Dubbel topic met deze : https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...llegrond-kweek

        Ik zal deze sluiten, dan kan je in het andere topic verder gaan.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        Bezig...
        X