Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Green sensation met Shooting powder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Green sensation met Shooting powder

    Korting op 420shop
    Can i pick your brains? Gr

    #2
    Ga je gang. Pick ik de jouwe terug: Wat zit er in? Waarom wil je combineren? Wat wil je bereiken? En boven alles: wat is er niet goed aan de huidige manier?
    Je wilt iets gaan mengen, met een bepaald doel neem ik aan. Welnu, da's nogal belangrijk in het bepalen of je aanpak een goed idee is of niet.

    gr
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Heb nu 2 planten(Dark Devil Auto) staan. Waarvan ik 1 met shooting powder bewater en 1 met green sensation.

      Degene met green sensation ruikt veel sterker dan degene met shooting powder.
      De plant die ik shooting powder gaf liep aardig achter op de ander maar heeft hem goed ingehaald.

      Ze hebben nog geen tekenen van overvoeding dus ik zat er aan te denken om ze samen te gooien voor een mischien nog betere boost?

      Heb wel gezien dat er bij allebei fosfor in zit en het pk boosters zijn maar heb er geen ervaring mee.

      gr



      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Noodle89 View Post
        Can i pick your brains? Gr
        Nee, liever niet
        sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Green sensation is voor in week 6-7-8 bloei. Wat er nog niet is kan je ni boosten.

            Comment


              #7
              Goed punt beo. Toen ik met deze planten begon ben ik er van uit gegaan van wat er door de leverancier werdt aangeduid, 8 tot 9 weken van seed to harvest. Daarom geef ik ze nu al green sensation en shooting powder. Schijnbaar klopt hier dus niks van.

              Maar nou is eigenlijk de vraag wat is jullie mening over green sensation en shooting powder tegelijk gebruiken.

              Graag meer daar over

              Gr

              Comment


                #8
                Ik meng dat zelf nergens mee. Ik heb een fles groei, bloei en green sensation. Eventueel nog wat extra sporenelementen in de groei. In de bloei krijgen ze niks anders dan alga bloom en green sensation. Die laatste geef ik niet meer dan 4 a 5 keer mee.
                Je kunt gerust mengen als je daar zin in hebt. Zolang ze niet overvoed worden is dat allemaal ok.

                Comment


                  #9
                  Ok dankjewel beo. Zelf gebruikte ik voor de grote planten. Ook grow bloom en green sensation.

                  Voor de nieuwere plantjes heb ik power roots en pure zym gehaald.

                  k zal bij 1 nieuw plantje ze samen gebruiken en dan toch de grotere planten appart blijven gebruiken om dan het verschil goed te kunnen zien.

                  ​​​​​​​Gr

                  Comment

                  Bezig...
                  X