Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shooting Powder vs Dutch pro Explode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Shooting Powder vs Dutch pro Explode

    Korting op 420shop
    Ik wil shooting powder gebruiken ipv de dutch pro explode en zou graag advies hierover willen.

    De basis voeding is dutch pro bloom a/b

    #2
    Ik wil er best advies over geven. Daarvoor is het belangrijk om logica toe te passen, van begin tot eind wil ik dat voor je proberen.
    Maar dan aan jou de opgave om het volgende te beantwoorden: Wat zit er in?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Ik wil er best advies over geven. Daarvoor is het belangrijk om logica toe te passen, van begin tot eind wil ik dat voor je proberen.
      Maar dan aan jou de opgave om het volgende te beantwoorden: Wat zit er in?
      Bedoel je met wat in de flessen zit?
      van de shooting weet ik dat de npk verhouding 0-39-25 is, precies goed tegen de einde van je tuin echter van de explode weet ik niet behalve dat het op de schema staat aangegeven.

      Comment


        #4
        Da's dus praktisch een moordwapen voor je plant.. Ik ben er geen fan van.
        Zoveel fosfor en kalium zorgt voor geel blad tegen het einde van de bloei, een verzwakte plant. Je geeft al bloeivoeding, en in principe is die shooting powder niets meer dan een hogere dosis bloeivoeding in een kleinere verpakking. De vraag is dan: heb je het echt nodig? Geef bij wijze van gewoon 3x de normale dosering aan bloeivoeding.
        Ik heb het vermoeden dat die explode precies hetzelfde spul is, maar met een andere verpakking.


        Los daarvan ben ik sinds een paar jaar tegen bloeivoeding. Ik zie het nut er niet van om een plant moedwillig om zeep te helpen terwijl de oogst er niet op vooruit gaat (eerder het tegenovergestelde! Zie zowat elk kweekverslag met krokante topbladeren, afgevallen fanleaves en afgetakelde toestand in zijn geheel). Ik ben van mening dat groeivoeding in alles voorziet, en dat bloeivoeding zoiets is als iemand vetmesten met enkel blikjes cola en emmers suiker; ja, hij wordt misschien dikker, maar ook veel ongezonder. Een gebalanceerde maaltijd kan hetzelfde resultaat hebben, maar dan wel gezond. Scheelt daarnaast een boel geld.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Bedankt voor uw mening.


          Wat ik wel merk is de overmatige aanweZige kristallen of hoe je het ook mag noemen en is erg plakkerig. Ik merk ook dat de top aan alle hoeken dikker wordt.

          ik ga het aankijken, bladeren zien er goed uit. Ik blijf deze week gewoon aanhouden met de bloom a/b van dutch pro.
          later tegen de einde nog een dosis shooting powder toedienen.

          Comment

          Bezig...
          X