Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer beginnen met Green Sensation topbooster?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer beginnen met Green Sensation topbooster?

    Korting op 420shop
    Vraagje wanneer moet ik beginnen met sensiation green topbooster ik teel norderlight autoflower en zit in week 7
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Vanaf ongeveer de vierde week van de bloei....

    Kweekschema calculator.

    Als je het tenminste over Green Sensation van plagron heb.

    Comment


    • GreenBio
      GreenBio commented
      Editing a comment
      Ok, niet volgens Plagron zelf. Die geven aan vanaf 4de week bloei tot je stopt met voeding.
      Al heb ik bij het plagronschema ook wel eens vraagtekens vanaf wanneer zij bloei rekenen, want ze geven ook vanaf week 1 bloeivoeding.

      Ooit gaven ze hier nog wel eens antwoord op vragen.....
      Last edited by GreenBio; 11 March 2021, 17:45.

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Je ziet het effect goed, maar dan moeten de toppen al gevormd zijn. Dan krijg je toppen die bij wijze van spreke openbarsten en zelfs op 24 uur tijd foxtails vormen. Als je dat in week 4 bloei doet dan zie je amper iets gebeuren. Dus ik heb die periode al jaren geleden opgeschoven en geef het nu zelfs tot 4 dagen voor oogst. Veel beter resultaat. Meer dan 5-6 keer krijgen ze het ook niet mee, ja dan gaat dat flesje niet rap genoeg leeg he. Vlot wat meer als je het ook meegeeft vanaf week 4.

    • GreenBio
      GreenBio commented
      Editing a comment
      Ok, zal er ook eens wat meer mee gaan experimenteren.....

    #3
    Ooit gaven ze hier nog wel eens antwoord op vragen.....
    Ik zou graag aan bijdrage willen leveren om de spirit van deze quote tot leven te wekken​!! Heb nog weinig ervaring verder hier en ben zelf waanzinnig geholpen met mijn vragen hier!! maar wil altijd proberen te helpen.

    Wel te verstaan spreek ik uit een eenmalige ervaring die ik pas ervaren heb met PK van canna...volgens mij een beetje het zelfde als green sensation maar dan zonder extra boosters die de voedingsopname verbeteren. (Maargoed geen vergelijkingsmateriaal dus en helemaal zeker weten doe ik het ook niet)

    Heb het zelf in de 5e bloeiweek meegegeven in de voor mij eerste binnen ronde ooit. In ronde 2 wil ik het later mee gaan geven zoals beowulf aangeeft. Ik kreeg namelijk al snel last van geel blad wat ik alleen maar kon herleiden naar de pk (enige verandering), dus professor pollewop hier was er al snel over uit... mede ook wel door de weinig opgebouwde ervaring en kennis.

    Of misschien een combinatie van wat de 2 mannen hierboven eigenlijk al schrijven. Inieminie beetje meegeven in week 4/5 om vervolgens in de weken daarna het goedje te maximaliseren (zonder al te veel te overdrijven en afhankelijk van de bloeiduur van je soortje). 6x lijkt mij ook genoeg inderdaad. Vind het iig wel een logische gedachte om GREENSENSATION/PK "later" mee te geven aangezien de voeding speciaal voor de bloem is. Die "later" betekend natuurlijk meer bloem/topvorming in je plantje waardoor ze ook beter van dat heerlijke maaltje kan smullen.
    Last edited by Highrider; 11 March 2021, 23:22.

    Comment


      #4
      Ooit gaven ze hier nog wel eens antwoord op vragen.....
      ahja zo'n uitspraak helpt. Die hebben we meer gehad.
      Ik voel ook meteen de urge om te reageren.
      Niet op je vraag maar op de sneer.

      Misschien helpt het als jij je vragen in het juiste forum stelt?
      Er is hier een heel forum dat alleen maar over voeding gaat.
      Daar is ook een compleet dedicated topic over Plagron waar je bijv ook een antwoord op je vraag vind.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • GreenBio
        GreenBio commented
        Editing a comment
        Waar heb ik een vraag gesteld dan ?

        Uiteraard kun je alles als sneer zien, was meer een observatie dat ze al lange tijd niet gereageerd hebben....
        Maar niets zo lekker als proberen iemand op zijn plaats te zetten toch ?

      • TheBigDudeski
        TheBigDudeski commented
        Editing a comment
        Bedoel je niet gewoon dat zo'n topic opener zijn vraag hier neerplempt, antwoord krijgt en vervolgens niks meer laat horen? Bedankt en suck it. Ja, dat ist idd storend.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Denk dat ik iets te ver van de vloer was toen ik dat schreef. Ik dacht dat jij de topicstarter was

      #5
      Topic overigens verplaatst naar 'voeding voor wietplanten'.

      Comment


        #6
        Ooit gaven ze hier nog wel eens antwoord op vragen.....
        Ik vond dat een opmerkelijke quote, maar die is denk ik bedoeld richting exmember47012 die ooit weleens antwoord gaf op vragen....
        Zou je als een sneer kunnen opvatten in het licht van een recentelijk forumlid, maar ik denk dat dit oprecht een observatie was over plagron.

        Verder, zoals altijd weer met Q eens. Als de boel in de juiste sectie staat, dan laat een antwoord vaak niet op zich wachten.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X