Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plagron & canna: rhizotonic, cannazym

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plagron & canna: rhizotonic, cannazym

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik schakel binnenkort over van canna naar plagron.

    Ik heb van canna echter nog een aanzienlijke hoeveelheid rhizotonic & cannazym.

    Kan ik dit gebruiken ipv plagron power roots & Pure zym?

    En kan ik de cannaboost gebruiken ipv plagron green sensation?

    Mvg
    Attached Files

    #2
    Green sensation is een vervanger van pk13-14. Aangezien je cannaboost samen met pk13-14 gebruikt, zal het green sensation niet kunnen vervangen.

    Rhizotonic en cannazym zal vermoedelijk wel goed gaan. Maar ik zou dan het schema van Plagron aanhouden (niet qua dosering maar tijdstip). Ga je bijvoorbeeld green sensation geven, moet je stoppen met enzymen..

    Maar goed.. Fabrikanten bedenken allemaal middeltjes die goed zouden samen werken met elkaar. Of de middeltjes van verschillende fabrikanten net zo goed met elkaar samenwerken, dat is een gok die je zelf moet nemen. Verdiepen in het product is daarbij belangrijk
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #3
      Hoe kan green sensation een vervanger zijn van pk 13-14 met totaal andere en heel lage npk waarden? PK 13-14 kan je gerust vanaf dag 1 bloei meegeven tot helemaal op het einde, dat gaat niet met green sensation.

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Dat is simpelweg hoe ze het op de markt hebben gebracht en nog steeds verkopen Dit stukje reclame komt rechtstreeks van hun website:
        Green Sensation is een krachtige 4-in-1 booster, te gebruiken op alle kweekstijlen, die de hoogste opbrengst garandeert. Het combineert 4 werkingen in 1 fles. Green Sensation verbetert namelijk de bloei, weerstand, bodem en opbrengst. Als je Green Sensation gebruikt heb je geen PK-meststof, enhancer, booster of enzymen nodig!
        Bovendien heeft green sensation ook de pk13-14 in hun voedingsschema vervangen, dus tjah.. Don't shoot the messenger
        Toen ik de reclame voor je opzocht zag ik trouwens dat de npk van green sensation 0-9-10 is. Veel verschil gaat deze verhouding niet maken met pk13-14, dat zit hoofdzakelijk in de dosering

      #4
      Dutchpro explode zit ook geen pk1314 in.

      Comment


        #5
        Green sensation is een vervanger voor de combi -> PK13-14, CannyZym en Cannaboost. Cannaboost is geen booster zoals Green Sensation dat is, Cannaboost heeft de PK13-14 nodig om als booster te werken. De boost zorgt er voor dat de PK 13-14 beter/efficienter door de plant verwerkt kan worden.

        Comment


        • Manfred
          Manfred commented
          Editing a comment
          waaw, ik ga canna boost zonder pk13 14 ....
      Bezig...
      X