Spuiten uit elkaar houden

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • NewNoobie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 2070

    #1

    Spuiten uit elkaar houden

    Korting op 420shop
    Voor minerale voeding gebruik ik spuitjes. Nu met al die verschillende flessen en spuitjes kunnen gemakkelijk door elkaar gehaald worden.

    Hoe houden jullie ze uit elkaar? Kan je ze plakken op een manier op de fles. Hebben jullie iets van tags dat je eraan kan hangen?
    Hoe doen jullie dat?
  • mafferd
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 1709

    #2
    watervaste stift

    Comment

    • DerpiE
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jan 2018
      • 416

      #3
      Mijn eerste rondes had ik ook voor elk potje een aparte spuitje maar na een paar rondes ben ik daar mee gestopt. Heb nu nog 1 grote van 10ml voor de voeding en PH en 1 kleine van 2ml voor de rest van mijn boosters.

      Gewoon nadat ze leeg is ff snel 2x 'spoelen' in het voedingswater en dan naar het volgend potje.

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Met a en b voeding ben ik bang dat ik mijn voedingspullen verpest

      • DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        Ik zou potjes van 50/100ml vullen en naar mijn gemak kijken 😅 zo snel verpest je die voeding niet volgens mij.
    • CobyBE
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2022
      • 120

      #4
      Spuitje ligt op/langs de pot voeding, of ik zet een letter in het jasje van de spuit zeg maar. Al beginnen die nu stilaan te verslijten :p
      Ik gebruik zelf ook a & b voeding en ben ook para dat ik ze ga verpesten als ik hetzelfde spuitje gebruik.

      Vorige ronde gebruikte ik daarvoor van die maatbekertjes maar ik heb nu van 5l bidons, dat giet niet zo makkelijk als een 1l flesje

      Comment

      • Rreppellsteeltjam
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2018
        • 1955

        #5
        Gewoon spuitje effe spoelen.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Ehm, bij de zoutzuur ph- kan je geen naald gebruiken trouwens, die vallen na een paar weken uit elkaar.

        • sprinterke
          sprinterke commented
          Editing a comment
          Nope 🤣 gebruik al meer dan een jaar zelfde spuitje ,enkel de markeringen vervagen
      • Highrider
        Gandhi Ganjamaster
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2020
        • 495

        #6
        Gewoon in de dop laat ik ze zitten.
        Kunststofspuitjes, dus ook bij de HCl.
        20230622_093913.jpg

        Comment

        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #7
          Beetje suggestieve titel wel.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Bij de brandweer hè.

          • PH donner
            PH donner commented
            Editing a comment
            Of bij de dealer 🫣
        • TegridyFarms
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2022
          • 161

          #8
          Wat kan er verkeerd gaan als je voor alles dezelfde spuit gebruikt ? Ik spoel het wel uit na gebruik.

          (ik gebruik de terra lijn van plagron)

          Comment


          • TegridyFarms
            TegridyFarms commented
            Editing a comment
            NewNoobie Ik ga ervanuit dat dit bij mineraal niet het geval is? Al moet ik wel zeggen dat ik de sugar royal als laatste toevoeg, ik denk altijd dat de suiker hierin microben gaat aantrekken en de boel kan doen keren.

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Hydro is mineraal, a en b voeding mag je puur niet mengen.

          • TegridyFarms
            TegridyFarms commented
            Editing a comment
            Zo zie je maar dat ik van hydro kweken gaan kaas geheten heb. Wel goed om te weten natuurlijk, ben van plan om ooit alle manieren van kweken eens te testen. Voorlopig heb ik enkel nog maar mineraal en bio gedaan. Met alle manieren bedoel ik de meest voorkomende, hydro, aarde, cocos enz...
        • PH donner
          Gandhi Ganjamaster
          MemberLucky Member
          • Sep 2022
          • 483

          #9
          Je hebt van die kleine maat bekertjes , ik heb die van 15ml

          Comment

          • Heyz
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jul 2022
            • 361

            #10
            Ik stop mijn voeding in 120ml flesjes met volume aanduiding erop en schrijf met edding erop wat er in zit. Maar meestal zie je het ook aan de kleur al. Spuit je het zo bij je water en weet je meteen hoeveel erin zit plus je hoeft geen maatbekertjes oid om te spoelen telkens.

            Screenshot_20230826_200731_Chrome.jpg
            ronde 3 - ronde 2 - ronde 1

            Comment

            • NewNoobie
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • May 2022
              • 2070

              #11
              Mja ik heb een voedingscomputer die ik later kzn gebruiken dus eigenlijk opgelost wss

              Comment

              Bezig...