Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spuiten uit elkaar houden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spuiten uit elkaar houden

    Korting op 420shop
    Voor minerale voeding gebruik ik spuitjes. Nu met al die verschillende flessen en spuitjes kunnen gemakkelijk door elkaar gehaald worden.

    Hoe houden jullie ze uit elkaar? Kan je ze plakken op een manier op de fles. Hebben jullie iets van tags dat je eraan kan hangen?
    Hoe doen jullie dat?

    #2
    watervaste stift

    Comment


      #3
      Mijn eerste rondes had ik ook voor elk potje een aparte spuitje maar na een paar rondes ben ik daar mee gestopt. Heb nu nog 1 grote van 10ml voor de voeding en PH en 1 kleine van 2ml voor de rest van mijn boosters.

      Gewoon nadat ze leeg is ff snel 2x 'spoelen' in het voedingswater en dan naar het volgend potje.

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Met a en b voeding ben ik bang dat ik mijn voedingspullen verpest

      • DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        Ik zou potjes van 50/100ml vullen en naar mijn gemak kijken 😅 zo snel verpest je die voeding niet volgens mij.

      #4
      Spuitje ligt op/langs de pot voeding, of ik zet een letter in het jasje van de spuit zeg maar. Al beginnen die nu stilaan te verslijten :p
      Ik gebruik zelf ook a & b voeding en ben ook para dat ik ze ga verpesten als ik hetzelfde spuitje gebruik.

      Vorige ronde gebruikte ik daarvoor van die maatbekertjes maar ik heb nu van 5l bidons, dat giet niet zo makkelijk als een 1l flesje

      Comment


        #5
        Gewoon spuitje effe spoelen.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Ehm, bij de zoutzuur ph- kan je geen naald gebruiken trouwens, die vallen na een paar weken uit elkaar.

        • sprinterke
          sprinterke commented
          Editing a comment
          Nope 🤣 gebruik al meer dan een jaar zelfde spuitje ,enkel de markeringen vervagen

        #6
        Gewoon in de dop laat ik ze zitten.
        Kunststofspuitjes, dus ook bij de HCl.
        20230622_093913.jpg

        Comment


          #7
          Beetje suggestieve titel wel.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Bij de brandweer hè.

          • PH donner
            PH donner commented
            Editing a comment
            Of bij de dealer 🫣

          #8
          Wat kan er verkeerd gaan als je voor alles dezelfde spuit gebruikt ? Ik spoel het wel uit na gebruik.

          (ik gebruik de terra lijn van plagron)

          Comment


          • TegridyFarms
            TegridyFarms commented
            Editing a comment
            NewNoobie Ik ga ervanuit dat dit bij mineraal niet het geval is? Al moet ik wel zeggen dat ik de sugar royal als laatste toevoeg, ik denk altijd dat de suiker hierin microben gaat aantrekken en de boel kan doen keren.

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Hydro is mineraal, a en b voeding mag je puur niet mengen.

          • TegridyFarms
            TegridyFarms commented
            Editing a comment
            Zo zie je maar dat ik van hydro kweken gaan kaas geheten heb. Wel goed om te weten natuurlijk, ben van plan om ooit alle manieren van kweken eens te testen. Voorlopig heb ik enkel nog maar mineraal en bio gedaan. Met alle manieren bedoel ik de meest voorkomende, hydro, aarde, cocos enz...

          #9
          Je hebt van die kleine maat bekertjes , ik heb die van 15ml

          Comment


            #10
            Ik stop mijn voeding in 120ml flesjes met volume aanduiding erop en schrijf met edding erop wat er in zit. Maar meestal zie je het ook aan de kleur al. Spuit je het zo bij je water en weet je meteen hoeveel erin zit plus je hoeft geen maatbekertjes oid om te spoelen telkens.

            Screenshot_20230826_200731_Chrome.jpg
            ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

            Comment


              #11
              Mja ik heb een voedingscomputer die ik later kzn gebruiken dus eigenlijk opgelost wss

              Comment

              Bezig...
              X