Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

    Oorspronkelijk geplaatst door psykoaddict View Post
    toch wel dag en nacht verschil of niet soms (1ste foto erboven is dezelfde plant)
    maar zoals u zei volgende test doe ik met stekskes
    en zal met andere voedingsoorten zijn
    just for fun
    goe grtz
    over and out
    psyko

    Ben eigenlijk meer benieuwd naar het smaak verschil tussen de soorten. Kan je daar ook nog report op geven straks? Mijn probleem met shopwiet is dat het brand in je keel door volgens mij de chemicalien die ze gebruiken voor betere resultaten.

    Heb er helemaal geen probleem mee als er minder thc op zit maar het gewoon beter smaakt en niet brand in je keel.

    Comment


      #32
      Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

      awel kga eerlijk zijn ik heb een deel gedroogd zonder spoelen voor 2 weken en een deel gespoeld met afgezuurd water voor twee weken
      dus maw hetzelfde thc gehalte maar de smaak was immens veel beter gespoeld hoor zoals u zegt veel branderigheid en scherpte in de keel bij de niet gespoelde wiet
      LED there be light and fotosyhnteses was born

      Comment


        #33
        Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

        Hey leuke topic staan , ik heb zelf gisteren de growbox van atami b'cuzz gaan halen in de growshop ik ga die ook aan mijn planten beginnen geven ik zie duidelijk verschil op jou foto's ik zelf vind dat het product op zich lekker ruikt , ik heb zelf ng geen idee hoe het allemaal zal werken maar als je wilt wil ik wel eens een topic maken met een test zodat de mensen een beter overzicht kunnen krijgen over de atami voeding en dat ze die alvast niet meer kunnen afkraken
        groetjes shining !

        Comment

        Bezig...
        X