Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het nieuwste voor je planten, de biowave.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Het nieuwste voor je planten, de biowave.

Het wordt s tijd dat we de cannamythbusters gaan oprichten en elke myte gaan testen voor de camera..

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
    sigpic

Comment

haha ze komen telkens weer met vreemdere dingen

Comment

Ik zie dit topic nu nu ik wat info over de biowave opzoek. Raar ding is het maar geldklopperij noem ik t niet.

Een wijnglas kun je namelijk ook breken door een geluid met precies dezelfde frequentie ernaast te houden.

Als je meet wat een huidmondje een prettige geluidsfrequentie vindt en je bootst dat na dan heb je een biowave.

Comment

Die subsonische frequenties hebben golflengtes van minimaal 17 meter lang. Daar zijn die huidmondjes toch veel te klein voor?

Bij mytbhusters hadden ze zo'n test dat de muziek speelden voor planten. Daar groeiden ze soms wel beter op.

Zou het eens moeten proberen met iets simpels. Ze zeggen nu niet meer op welke frequentie het ding draait, maar toen ze nog sierraden leverden die je "blij" zouden maken gebruikten die de Schuman aard frequentie van 7.83Hz.

Het apparaat ziet er alleen al kolderiek uit. Als het daadwerkelijk gaat om een frequentie te genereren dan heb je toch niet een systeem van twee tegen elkaar indraaiden stukken steigerpijp nodig?

Ben altijd wel een fan van dat soort apparaten. Die perpetuum mobile dingen zien er ook altijd zo fantastisch uit.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Voor die prijs, kun je een tweede kweektent aanschaffen en zelfs twee-vijf rondes draaien. Tel uit je winst!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
            X