Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met canna terra flores + canna boost accelerator

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: iemand ervaring met canna terra flores + canna boost accelerator

Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
    Daar zijn we voor eh, gedachten en ervaringen wisselen worden we alleen maar slimmer van hehehe
    idd goed gezegd smowkie grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

lamp is juist aan
    ik heb 3 foto's getrokken
    - ofwel ligt het aan mijn camera
    -of ze zijn iets groener geworden maar ben het niet zeker grtz
    CAM_0767.JPGCAM_0768.JPGCAM_0769.JPG

CAM_0771.jpgpower kush (begint morgen aan de 5de week bloei)
    CAM_0773.jpgblue widow (begint morgen aan de 6de week bloei)
    CAM_0774.jpgsuper bud (die doet het minst goed en heeft zo te zien minder goed gereageerd op de groei voeding )5de week bloei
    CAM_0775.jpgmoby dick (begint morgen aan de 4de week bloei)
    Last edited by peuker; 9 October 2012, 12:44.

Comment

Ziet er goed uit Peuker, ze lijken ind al iets groener als je voorgaande pics bekijkt, daar zijn ze echt geel.. progress in town
      De superbud lijkt wel veel last te hebben van de warmte, hopen worden het geen fluffy toppen bij deze..
      Andere ziet het er in orde uit
      grtz
      sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J View Post
        Ziet er goed uit Peuker, ze lijken ind al iets groener als je voorgaande pics bekijkt, daar zijn ze echt geel.. progress in town
        De superbud lijkt wel veel last te hebben van de warmte, hopen worden het geen fluffy toppen bij deze..
        Andere ziet het er in orde uit
        grtz
        mercie bubba uhu die super bud heeft van paar dingen last denk ik hehe maarja we zien wel wat er gebeurt ben al content van de andere hehe grt

Comment

hier nog wat foto's

CAM_0800.JPGCAM_0801.jpg moby dick (greenhouse gefeminiseerd)
          CAM_0803.JPGCAM_0805.jpgblue widow (dinafem gefeminiseerd)
          CAM_0806.JPGCAM_0808.jpgpower kush (dinafem gefeminiseerd)
          ik zal eind deze week nog met een update langskomengrtz

Comment

Zijn iet wat donkere foto's, maar ze het lijkt dat ze niet stilstaan, toppen dikken verder aan zo te zien
            looking good ^^
            sigpic

Comment

thnx bubba ja die blue widow begint dikker en voller te worden mooi laagsje tricho's nu nog hopen op een goed einde grtz

Comment

hallo medekwekers hier ben ik dan terug zoals belooft met een update
                blue widow heb ik vandaag gekliefd(klieven) ben ook begonnen met spoelen want normaal zou ze binnen 12 dagen moeten klaar zijn
                power kush doet het ook goed maar krijg ik niet volledig terug groen zoals de blue widow maar komt wel inorde
                de moby dick is begonnen aan de 5de week zichtbare bloei dus die heeft nog een eindje te gaan
                en de super bud heeft nog altijd afgezien de witte draadjes zijn hier en daar bruin geworden er zijn amper tricho's te bespeuren dus denk ik dat ze het niet zal halen maar zal er alles aan doen om haar tot een goed eind te brengen
                CAM_0817.jpgCAM_0821.jpgCAM_0824.jpgSAM_0686.jpgSAM_0685.jpgSAM_0688.jpgSAM_0677.jpgSAM_0690.jpg
                de eerste 5 foto's zijn van de blue widow
                op de volgende 3 is de power kush goed te zien en de laatste foto is van de moby dick (hope u enjoy)

Comment

looking very tasty peuker
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

mercie peacemaker ondanks de tekorten denk ik toch dat ik tevreden zal zijn ik heb allesinds al veel bij geleerd voor de volgende ronde nu hopen dat ik bij de volgende ronde de dames kan groen houden hehe grtz

Comment

iemand ervaring met canna terra flores + canna boost accelerator

Mooi mooi!!! Je zit in de eindfase, laat het je zo smaken peuker, en zoals je zegt, de info mee naar de volgende ronde en we zijn weer vertrokken hehehe jupppaaaa

Comment

mercie smowkie zal idd wel smaken hehe heel me kamer ruikt ernaar dus zal wel inorde komen grtz

Comment

Nice. ziet er heerlijk uit zeg

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
                          sigpic

Comment

mercie voor de reactie whitebud grtz

Comment

jippse peuker die schone groene dames zien der goed uit
                              Bleu widow heb je terug groen gekregen, goed gedaan allesins, ze zit nu terug vol met voeding om de afbloei goed in te gaan en dat klieven gaat ze enkel + geven

De rest ziet er goed uit, je volgende ronde zal wrs al wat gemakkelijker

Grtz
                              sigpic

Comment

mercie bubba ben toch wel content maar zit nu juist terug met een ander probleem ik heb zojuist toprot gevonden in haar bovenste top het kwam van de stam ik heb uit noodzaak de top moeten afdoen want ik wou niet dak ik de gehele top ging moeten wegsmijten heb 25.90 nat gewogen zonder rot grtz foto volgt nog

het haar komt doordat ik de topjes met rot op de grond had gesmeten
                                SAM_0756.jpgSAM_0766.jpgSAM_0767.jpg geen leuk moment
                                Last edited by peuker; 16 October 2012, 00:42.

Comment

Bezig...
                                X