hulp nodig dummie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • appaman12
    Retired
    • Dec 2012
    • 3

    #1

    hulp nodig dummie

    Korting op 420shop
    hey boys ik ben van plan met de zomer een buitenkweek te starten,
    ik weet hoe alles werkt maar ik heb meer info nodig over voeding,water,potgrond enzovoort...

    thnx alvast
  • Fruitboer
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 412

    #2
    Re: hulp nodig dummie

    Zoekfunctie gebruiken en lezen maar
    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

    Comment

    • Smowkie
      Elite Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 2684

      #3
      hulp nodig dummie

      Veel lezen deze site is een gigantische bron van info, en je hebt nog een paar maand om het voor elkaar te krijgen veel succes man!

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: hulp nodig dummie

        Dan weet je niet hoe alles werkt en begin je met een leugen.. Dat is een valse start . Google is je vriend, random topics beginnen met 'spui je - willekeurige - informatie maar zodat ik het zelf niet hoef te zoeken' vind ik niet zo leuk. Ik ga je niet helpen, heb zelf al een topic volgegooid met buitenkweektips die je zo over kunt nemen, dus als je de moeite niet kan nemen om te zoeken, zoek je 't maar uit!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • appaman12
          Retired
          • Dec 2012
          • 3

          #5
          Re: hulp nodig dummie

          heb al gezocht hier en daar maar nergens kan ik info vinden van het soort voeding bij de groei en het aantal liter water , en de meeste zijn allemaal met moeilijke woorden , ik doe geen havo ah mattie

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: hulp nodig dummie

            Die twee digits zeiden eigenlijk alles al.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Weed lover
              Banned
              • Feb 2012
              • 173

              #7
              Re: hulp nodig dummie

              Geen havo jongens! Kijk uit! Hou het kort! Anders snapt hij het niet!

              Ik doe ook geen havo, maar ik weet wel hoe een zoekfunctie werkt...
              En ik kan ook gewoon lezen, dus waarom zou jij dat niet kunnen? Je leest toch ook onze reacties?

              Je begint met stekgrond, paar weken later verpot je naar gewone potgrond of een of andere mix
              Voeding moet je zelf maar uitzoeken wat voor voeding je geeft en hoeveel, verschilt namelijk
              Water, niet te veel water geven, wil je meer weten ga dan lezen.

              Comment

              • appaman12
                Retired
                • Dec 2012
                • 3

                #8
                Re: hulp nodig dummie

                gozeeersss , pffff

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                heb t al

                Comment

                • JohnnyHaze
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2012
                  • 912

                  #9
                  Re: hulp nodig dummie

                  lezen jonge lezen , gewoon wat je wilt bij zoekfunctie en klaar, werkt net als google wie snapt dat nou niet

                  Comment

                  • francisp
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 685

                    #10
                    Re: hulp nodig dummie

                    Comment

                    • Xtreme
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 4271

                      #11
                      Re: hulp nodig dummie

                      Oorspronkelijk geplaatst door appaman12
                      heb al gezocht hier en daar maar nergens kan ik info vinden van het soort voeding bij de groei en het aantal liter water , en de meeste zijn allemaal met moeilijke woorden , ik doe geen havo ah mattie
                      Het vervelende in de Nederlandse taal is, dat er woorden bestaan van meer dan twee lettergrepen. Ingeval die niet binnen je geestelijke bereik liggen, dan is communicatie niet mogelijk.

                      Comment

                      • West2010
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • May 2010
                        • 418

                        #12
                        Re: hulp nodig dummie

                        Oorspronkelijk geplaatst door appaman12
                        hey boys ik ben van plan met de zomer een buitenkweek te starten,
                        ik weet hoe alles werkt maar ik heb meer info nodig over voeding,water,potgrond enzovoort...

                        thnx alvast
                        `
                        Dan ben alvast goed begonnen, maar je zult toch alles zelf moeten lezen, kweekverslagen genoeg, zoals vele voorgangers al zeiden

                        Comment

                        • kurtson
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2012
                          • 112

                          #13
                          Re: hulp nodig dummie

                          succes

                          Comment

                          • WeedoHolic
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2011
                            • 780

                            #14
                            Re: hulp nodig dummie

                            @appapimp: Niet enkel havisten (mensen met havo op zak) kunnen goed lezen of schrijven. Ik ook, en ik ben zeker geen havist.
                            Maar juist door lezen vergroot je je woordenschat & laat ik dat nou genoeg gedaan hebben G
                            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                            Comment

                            • Growey
                              Stoner
                              Member
                              • Dec 2012
                              • 20

                              #15
                              Re: hulp nodig dummie

                              Als je geen onderzoek doet, zul je nooit goed genoeg worden..

                              Comment

                              Bezig...