Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweken zonder voeding????????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweken zonder voeding????????

    Korting op 420shop
    ik heb een vraag aangezien er veel ervaren kwekers hier info geven.
    kan er ook worden gekweekt zonder voeding dus alleen door water te geven.
    is dat mogelijk of is dat een NO-NO please let me know!!!!!!

    groetjes groene vrienden

    #2
    Re: kweken zonder voeding????????

    Buiten in de volle grond.

    Comment


      #3
      Re: kweken zonder voeding????????

      als het voor binnen is waarom zou je bezuinigen op die 2tientjes voeding?
      in de shop heb je er 4 blowtjes voor!

      Comment


        #4
        Re: kweken zonder voeding????????

        het is voor binnen ja maar wil het weten want als ik kan bezuinigen doe ik het graag

        greetz

        Comment


          #5
          Re: kweken zonder voeding????????

          als je binnen wilt kweken is voeding iets waar je in mijn mening nooit op moet bezuinigen!
          koop gewoon een setje van canna (terra/vega/pk/enzymen booster erbij)
          en je ben voor 50a60 euri klaar
          je zal alleen maar meer oogsten en dus minder snel je lamp weer aan moetten zetten en dat is bezuinigen

          Comment


            #6
            Re: kweken zonder voeding????????

            ok thnx voor je wijsheid rollende steen

            Comment


              #7
              Re: kweken zonder voeding????????

              gewoon hier op het forum lezen blunt
              ben zelf ook echt niet lang bezig.
              na elke oogst meer opbrengst was mijn doel en is tot nu toe gelukt
              Last edited by rolling stone; 17 January 2013, 01:34.

              Comment


                #8
                Re: kweken zonder voeding????????

                Startersetje bio voeding van Aptus, zelf ooit eens ergens gratis cadeau gekregen en deed het heel netjes. Dacht dat de winkelprijs 25 of 30€ was. Nooit op afgezuurd en steeds 3/4 van de aanbevolen dosis gegeven en nooit problemen gehad. Het verschil in opbrengst zonder voeding is de besparing van een paar tientjes niet waard...

                Of ken je geen kweker in je buurt, ik heb ook al wel eens een hoop kleine flesjes gevuld voor een collega hobby kweker.
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                Comment


                  #9
                  Re: kweken zonder voeding????????

                  inderdaad mee eens hoeft helemaal net zo duur te zijn.
                  hoorde ook pas geleden dat er tegenwoordig ipv 1jaar 2jaar houdbaarheid zit op de producten van CANNA.
                  dus waar praten we dan over jongens

                  Comment


                    #10
                    Re: kweken zonder voeding????????

                    Merkloze producten uit het tuincentrum werken net zo goed, en kosten een fractie van canna, aptus, etc.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: kweken zonder voeding????????

                      Ik heb vorige zomer buiten zonder voeding gekweekt, alles kan, maar alles kan beter. Ik zou voeding nemen want mijn oogst was in 2 weekenden op..

                      Comment


                        #12
                        Re: kweken zonder voeding????????

                        Oorspronkelijk geplaatst door blunti View Post
                        het is voor binnen ja maar wil het weten want als ik kan bezuinigen doe ik het graag

                        Greetz
                        als je wil bezuinigen ga dan bij het kabinet werken!!!
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          #13
                          Re: kweken zonder voeding????????

                          Je kan heus wel kweken zonder voeding hoor. Mijn eerste kweekjes waren ook zonder voeding, meer als een experiment om te bekijken of ik wel verder wilde gaan met growen.
                          IMG_1098.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: kweken zonder voeding????????

                            Mischien is wat opzoeken over compost thee, is ook gratis en zou goed te doen zijn als voeding.
                            Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ik ga het wel is testen in de toekomst.

                            Comment


                              #15
                              Re: kweken zonder voeding????????

                              Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                              Je kan heus wel kweken zonder voeding hoor. Mijn eerste kweekjes waren ook zonder voeding, meer als een experiment om te bekijken of ik wel verder wilde gaan met growen.
                              [ATTACH=CONFIG]158176[/ATTACH]
                              Ben ik het volledig mee eens, maar dan ga je niet op goedkope grond kweken en in een kleine pot, en geef je die paar tientjes weer uit aan batmix of royalmix.

                              De foto die je post is een goed voorbeeld, de afmeting van de plant tot over de pot. Had je die nou maar wat langer laten groeien en een paar weken voeding gegeven naar het einde toe. Dan had je wel wat meer kunnen oogsten dan die 2 knotsen, want dan hadden die vertakkingen netjes allemaal mooie knotsen gevormd. Ze zien er wel lekker uit

                              En het kan ook goedkoop hoor, die startersetjes van alle kwalitatieve voedingsproducenten doen het goed en kosten amper een paar tientjes. Als je het eens laat vallen bij de aankoop van wat spullen in je growshop krijg je het misschien wel als freebee. Bij de Sjop in Eindhoven krijg je ze gratis bij een tentje. Een vriend van me kreeg daar zen gratis setje dat we gebruikten bij zen eerste White whidow scrog. En dan krijg je ongeveer zoiets

                              Foto0449.jpg Foto0451.jpgFoto0452.jpg

                              4 planten, 15L potten en de aptus free bee set....

                              Licht, lucht, en je medium zijn belangrijk, en je voeding heb je nodig om dat medium optimaal te houden.
                              Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                              Comment

                              Bezig...
                              X