zijn er ook soorten voeding die ik gewoon in de winkel kan kopen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
opzoek naar voeding die je gewoon in winkel kan kopen
Collapse
X
-
Re: opzoek naar voeding die je gewoon in winkel kan kopen
Je hebt biologische voeding van Pokon, in vloeibare vorm. Dat is dezelfde gefermenteerde plantenshit als Cannaflores. In ieder tuincentrum heb je ook beendermeel, verenmeel, vogelpoep, patenkali (weet niet wat 't is, maar heb 't weleens gelezen), en ga zo maar door.
Zolang je NPK hebt, met meer N dan P en K. Dan heb je prima groeivoeding. Zolang je P en K in hogere verhoudingen hebt, heb je bloeivoeding. Nu is het alleen een kwestie van doseren. En daar kan ik je niet bij helpen helaas.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Cannabisvoeding kun je ook gewoon in de winkel kopen.
Op de de Haanstraat in je woonplaats zit zo'n winkeltje.
Comment
-
Last edited by Running Water; 30 March 2013, 23:53.
Comment
-
Misschien is het voor de sier Q? Weet je maar nooit! Ik heb aardig wat mongolenplantjes voorbij zien komen die ik wel op de vensterbank zou willen hebben
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Angel heeft gelijk.
Tomaten voeding, kan je een hele run mee doen.
Het maakt NIET uit of het voeding voor consumtie planten is.
Wat wel uit maakt is dat je begint met een groei voeding (lees: met meer stikstof -N-) Ideaal is een NPK verhouding van 6:2:3
En als de klok op 12/12 gaat een bloei/vrucht voeding geeft. (lees: met meer fosfor -P- en Kali -K-)
Voeding voor bloeiende planten en vrucht dragende planten (zoals tomaten, rozen, aardbeien, citrus) heeft de juiste samenstelling, ook voor cannabis.
Bij de start van de bloei is fosfor belangrijk, voor de afbloei is kali nodig. Ideaal is een NPK verhouding van 2:4:6
Even de etiketten lezen dus.
Het hiervoor genoemde patentkali is erg goed voor de volle grond. Niet voor in potten.
Comment

Comment