Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Superthrive experiment

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Superthrive experiment

    Leuk voor te volgen! Veel info!
    Doe je goed! enkel beetje gestrekt maar zal wel goed komen.
    Ben benieuwd naar de uitslag!
    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

    Comment


      #17
      Geniet nooit met mate !

      Comment


        #18
        Re: Superthrive experiment

        Ik zie weinig overbemesting op de foto's. Eerder stressreactie. Dat neemt niet weg dat we een stukje dichterbij zijn.
        Het hele gedoe over micro-voedingsstoffen zou ook op een fles pokon geschreven kunnen worden.. Maar pokon verkoopt niet met zulke rare beloftes. Ik kijk er liever nuchter naar en wil weten wat voor stoffen er dan in zitten, en dat geeft superthrive niet prijs. Dat kan om twee redenen zijn in mijn beleving: ze verkopen gebakken lucht (of eerder water) met wat basiselementen als auxine en vitamine B. Of ze hebben iets ontdekt wat voor sommige mensen mega goed werkt en voor anderen weer niet, dus alweer gebakken lucht.. Of ze hebben een perfecte formule en de growers doen het allemaal verkeerd..
        Mijn scepcis is nog niet verdwenen! Thanks voor de info timmo! Hopelijk horen we nog meer, ook al ben je misschien gestopt met behandelen. Wil graag weten hoe het verder afloopt met de planten.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Re: Superthrive experiment

            Handige aanvulling Hasharin.
            Het grootste verschil zie je misschien ook wel als de basisvoeding wat mager is.
            Ik kan me bijna niet voorstellen dat je veel verschil ziet als je het gebruikt icm een goeie complete voedingslijn.
            Als er dan aanmerkelijk verschil in opbrengst per plant zit is het echt een goeie toevoeging.

            Ik ben ook erg benieuwd of je iets gaat terug proeven.
            Het verschil in smaak, van de behandelde en onbehandelde planten.
            Ik lees nog steeds mee
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Re: Superthrive experiment

              commercieel gezien een pluspunt natuurlijk : als bedrijf kan je het beste supplementen bedenken en op de markt brengen die gedurende de hele cyclus gebruikt worden. Vergelijk het maar met de onderhoudsdosering betablokkers die hartpatienten de rest van hun leven moeten slikken > dat levert een stuk meer op dan een kuurtje antibiotica van 2 weken.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #22
                Re: Superthrive experiment

                Zou verwonderlijk zijn zou superthrive zelf aangeven om maar 1 a 2 maal in hele kweek te gebruiken.
                Zouden maar slechte verkopers zijn dan.

                Zijn er hier mensen die superthrive veel gebruiken ?

                greetz

                Comment


                  #23
                  Re: Superthrive experiment

                  Voorlopig laatste deel superthrive experiment.

                  Cyclus volledig doorlopen geknipt , aan stam omgekeerd gedroogd en daarna curing tot op smaak en perfecte droogte.

                  2 planten met superthrive hebben het wel voor het einde begeven,
                  toen ik weg was voor werk heeft mijn vriendin een beetje over bewaterd. gevolg : Plant 4 & 5 kappot .
                  gelukkig waren dat de slechtste plantjes en geen echt verlies , de rest zijn volledige sterke stekken .

                  De planten met superthrive zagen en waren ook compacter , veel compacter uit dan die zonder superthrive .
                  Kwa gewicht moet ik zeggen is superthrive 2% meer gewicht gedroogd en op smaak .
                  Dus geen echt verschil .

                  Ook kwa smaak merk ik geen verschil , het enige verschil van smaak is dat die met superthrive sneller op smaak kwamen.

                  2013-06-07 17.13.17.jpg Toppen met Superthrive

                  2013-06-07 17.13.42.jpg Toppen zonder Superthrive

                  Dit is eindresultaat , potten zelfde grote . grappig , niet verwacht, dacht toch dat groter verschil ging zijn .

                  Spijtig dat het experiment mislukt is .

                  Volgende kweek binnen 3 weken zal ik met uitgewerkt plan nog een poging ondernemen , maar dan met volwaardige planten , en maar 3 a 4 keer geven op de hele cyclus.

                  Maar verdere details zullen volgen.

                  Greetz

                  Comment


                    #24
                    Re: Superthrive experiment

                    Nice , Dat zal je smaken en zo te zien Shiny kan niet slecht zijn . Ik kijk al uit naar je volgende experiment.

                    Smook ze !

                    Grtz Hash
                    Geniet nooit met mate !

                    Comment

                    Bezig...
                    X